Φωνες....ακουω φωνες....

Σημερα....

Φωναξα ενα μαθητη μου να σταματησει στις κυλιομενες! Δεν με ακουσε και κατεβηκε....ενω κοιτουσα για αρκετα δευτερολεπτα τις σκαλες, πριν παει ο μαθητης, ειχα πειστει οτι απο κει που πηγαινε ανεβαινες και απο την αλλη κατεβαινες....ευτυχως δεν με ακουσε...και μετα του ειπα οτι του μιλησα για να περιμενουμε τους υπολοιπους.

Μιλουσα με μια καθηγητρια και αφου τελειωσαμε και ξεκινησα να φυγω, γυρναω και τι ρωταω, με φωναξε καποιος? Δεν απαντησε...Ξαναρωταω, με φωναξε καποιος? Τιποτα...με κοιτουσε...ξαναρωταω...I thought I heard someone calling my name....Πριν μιλουσα στα Ελληνικα!!!! και φυσικα δεν με φωναξε κανενας...:(

Εχω δικαιολογια....με χτυπαει το δοντι...και η κουφαλα....και ποναει το τυμπανο και ενα νευρο στο λαιμο...επισης εχω χαζεψει.

Απορια...Μαριλενα (και σε οποιον αλλο θελει να απαντησει)...ειναι αυτισμος, το οτι ενω δεν ειχα σχεδον καθολου post με tag αυτισμος μεχρι να διαβασω το blog της, τωρα υποθετω οτι εχω καμια δεκαρια....και εχω κολλησει με αυτο? Εμμονη?

Ακουγα μεχρι τωρα (κλασσικα για την ωρα, εκτος δευτερα τριτης-που εχω πει οτι ακουω Κανακη+imagine,X.Παπαμιχαλη με καλεσμενο τον Δ.Δανεζη απο την "Εμπολεμη Ζωνη") εκτος απο τις ωραιες μουσικες, ακουσα ωραιες ιστοριες....:) Να θυμηθω να παρω το cd (και νομιζω μαζι και dvd της Εμπολεμης Ζωνης). Οι μουσικες - καποια απο Αφρικη- μου θυμισαν την τελεια συναυλια απο Cesaria Evora στο Εδιμβουργο, νομιζω πριν τεσσερα χρονια, μαζι με το Γκολφακι, και την τελεια κρεπα στην καντινα εξω απο Usher Hall με κανελλα και ζαχαρη.

Εδιμβουργο...σημερα διαβασα στην Ελευθεροτυπια για ενα καινουργιο βιβλιο του Irvine Welsh, γνωστος απο το Trainspotting. Διααζα το βιβλιο κατα την πρωτη ανοδο μου στο Edi, μολις ειχε αρχισει να γινεται γνωστο στην Ελλαδα, το πηρα μονο και μονο λογω Εδιμβουργο. Τελειο βιβλιο και μια ταινια δυνατη! Θυμαμαι στην Ελλαδα διαμαρτυριες για την προβολη της. Δεν νομιζω να υπηρξε ατομο της "γενιας μου" που να εχει παει Εδιμβουργο για σπουδες και να μην ειχε κανει ζεσταμα με Trainspotting και Braveheart. Πριν λιγα χρονια δοκιμασα να διαβασω ξανα το βιβλιο. Ποση διαφορα εκανε. Sighthill, 65, 25, Meadows, Leith, Leith Walk, Hibs, Hearts, Υπογεια διαβαση στο roundabout Longstone ή/και Sighthill με παρεα το "There is a light that never goes out" απο Smiths (αν και τοτε το ξαναμαθαινα σε διασκευη απο Divine Comedy). Το κυνηγητο στην ταινια απο το WH Smith, που τοτε υπηρχε ακομα στην Princess Street, μεχρι τα στενα του Cowgate. Αντε να ξαναβγαλει βιβλιο για την παρεα του! Θυμαμαι οτι χρωσταω ενα ομορφο post για την "Αθηνα του Βορρα", σχεδον ενα χρονο τωρα. Σχεδον πρωτο post στο blog. Αλλα εχω να παω σχεδον απο τοτε. Μονο μια επισκεψη, μονο για 24 ωρες, 18 ιουλιου. Μονο και μονο για ενα γεια.

Σημερα μας κανανε μια μικρη ενημερωση για τους ανθρωπους με διαβητη, εχω ξανακανει με το που ηρθα στην δουλεια αλλα αυτο που εκανα σημερα ηταν πιο επισημο γιατι ενας απο τους μαθητες που θα παει εκδρομη την αλλη βδομαδα ειναι διαβητικος. Kαπου ειχα διαβασει για τους διαβητικους και ποσο δυσκολο ειναι, σε ενα blog δλδ, οταν ειχε γινει η ιστορια με την Γιαννακου και την εγχειρηση. Τοτε δεν ειχα καταλαβει ποσο δυσκολο ειναι να εισαι/εχεις καποιον με διαβητη. (αν αυτος/η που ειχε κανει το post το διαβασει αυτο, γιατι ειμαι σιγουρος οτι εχει κανει σχολια εδω, ας μου στειλει κατι στο μαιλ, που υπαρχει στο profile να το κανω post. Χαρα μου!). Ειλικρινα θα αρχισω να πιστευω οτι με παιρνουν στην εκδρομη γιατι λογω μαθηματικων θα μπορω να υπολογισω γρηγορα ποσα mgr Νοvo.... θα πρεπει να χορηγησουμε.

Καλημερα!!!!!!!!!

2 comments:

Μαριλένα said...

Μην ανησυχείς, δε βλέπεις εγώ που έχω απορροφηθεί ολόκληρη? Είναι κουραστικός ενίοτε ο αυτισμός, εκνευριστικός, αλλά είναι και πολύ ενδιαφέρων-κύριος οίδε πώς ακούγεται αυτό, αλλά το πιστεύω. Θα συνεχίσω σε μέιλ αργότερα :-) καλημέρα που λες κι εσύ.

aeriko said...

ενα ποστερ που κυκλοφορει...

“τα άτομα με αυτισμό

είναι πάντα μοναδικά,

εξαιρετικά ενδιαφέροντα

και κάποιες φορές μυστήρια”

επεξηγει απολυτα γιατι "κολλαμε" μαζι τους!!!!