Celebration song



Ειλικρινα δεν μπορουσα να βαλω κατι αλλο για εισαγωγη. Lego Beer Song. Περασαμε το inspection, δεν τους ειδαμε καν. Ενα κολλεγιο με 5 κτιρια σε 2 πολεις ειμαστε οποτε δυσκολο να ψαχτουμε σε μικρο χρονικο διαστημα. Δεν ημουνα σε αυτους που δωσανε συνεντευξη. Οποτε δεν τους καταλαβα καν. Παντως το συστημα πολυς καφες, λιγος αυτισμος απο μερος μου για να μην τους σκεφτομαι, μου εδωσαν τις καλυτερες μερες μου στην δουλεια:). Παντως το ειχα γραψει, γραφω, οτι γραφω για να γελαω την Παρασκευη:)

Χθες και σημερα ειχαμε εορτασμο μετα την δουλεια. Πολυ μπυρα και χαρα. Ενα πραγμα που προς το παρον χαιρομαι ειναι οτι οι περισσοτεροι ειναι ευθητατοι (direct) σου λενε οτι σκεφτονται, πολλες φορες ποναει αλλα ξερεις που στεκεσαι και πως λειτουργεις. Βοηθαει πολυ, αρκει να το κανουν ολοι.

Εδω το τελειωνει το post, δεν εχω κουραγιο για κατι αλλο. Tο google reader ηδη γραφει 59 posts σε αναμονη. Εχω να κανω post τον Κισσαβο και τον Μαλαμα και 1-2 ακομα...πολυ δουλεια για σαββατοκυριακο:)

Καλο βραδυ

No comments: