Λονδινο #1

Πισω στο Sunderland, επιτελους και δυστυχως. Επιτελους σε γνωστο κρεββατι και δυστυχως για το οτι τελειωσα προσωρινα σαν τουριστας. Σε ενα μηνα το πολυ, που εχουμε αδεια παλι.

Αρχιζω λιγο αναποδα...
Το ταξιδι εκλεισε καπως ετσι...
Το εισητηριο για την επιστροφη μου. Βλεπετε κατι περιεργο?

Εγω δεν ειδα ουτε οταν το τυπωσα, ουτε οταν ειδα τον αριθμο δρομολογιου.
Αλλα ειδε ο ελεγχτης οταν του εδωσα για να μπω στο λεωφορειο.
Ημερομηνια!!!!!! Παρασκευη βραδυ...Αρα το εισητηριο ηταν για 2 μερες πριν.
Το λεωφορειο ηταν γεματο. Αλλα ευτυχως δεν ηρ8αν ολοι, καποιοι 8α κανανε οτι και το ξυπνοπουλι εγω, και με εβαλε χωρις να μου ζητησει λεφτα για το καινουριο εισητηριο. Παλι καλα.
Η μερα συνεχιστηκε με ταξιδι ολο το βραδυ και λιγο υπνο στο λεωφορειο, training και δωρο ενα μεγαλο ντοσιε με σημειωσεις, ενα τεστ και εργασιες παλι στο training. Οι επομενες 10 βδομαδες θα ειναι καπως ετσι, με training και συναντησεις.

Θα αρχισω τον τουρισμο στον Λονδινο με μια φωτο απο ενα αξιοθεατο που μονο εγω θα εβγαζα:D

Εινα τα γραφεια της NAS (National Autistic Society) Τα βρηκα τυχαια, χαμενος επιτηδες για να ανακαλυψω λιγο παραπανω το Λονδινο). Ηταν η πρωτη φορα που ολες οι μετακινησεις μου ηταν με λεωφορειο, αυτο μου εδωσε την ευκαιρια να δω την πολυ καλυτερα απο το να χανομαι στα υπογεια του tube.

Ελπιζω ολοι να περασατε καλα και να γυριζετε με ασφαλεια πισω....
Καλη βδομαδα!!!

2 comments:

Σοφία said...

Χαχαχα ούτε κι εγώ πρόσεξα τίποτα περίεργο στο εισιτήριο!

aeriko said...

Thanx βρε Σοφια για την συμπαρασταση...:D

Καλο βραδυ!!