Human Camera

Σημερα το Channel 5 στις 9, εχει ενα ντοκυμαντερ για τον Stephen Wiltshire. Ειναι αυτιστικος. Αρχισε να μιλαει στα 5 του λεγοντας ας πρωτες λεξεις: μολυβι και χαρτι. Αναγκαστηκε να χρησιμοποιησει λογο οταν του κρυψαν στο σχολειο τα υλικα ζωγραφικης που ηταν το μονο πραγμα που απολαμβανε. Εμαθε να μιλαει στα 11. Εχει γινει διασημος ανα τον κοσμο για την ικανοτητα να αποτυπωνει εικονες στο μυαλο του και μετα να τις ζωγραφιζει. Τον αποκαλουν Ζωντανη ή ανθρωπινη καμερα

Πρωτη φορα τον ειδα πριν λιγα χρονια σε ενα ντοκυμαντερ οταν πεταξε με ενα ελικοπτερο πανω απο την Ρωμη για 45 λεπτα και μετα αποτυπωσε σε κανβα οτι ειδε. Το ντοκυμαντερ αυτο ειναι εδω. Αν θυμαμαι καλα εκανε ενα μικρο λαθος μονο στο Κολοσσαιο (update-> το λαθος ηταν στοn St. Peter). Αξιζει να δειτε το βιντεακι! Ειναι εκπληκτικος!

4 comments:

Μαριλένα said...

Έχει γράψει κι ο Σακς γι' αυτόν, στον Ανθρωπολόγο στον Άρη, καληνύχτα

DaNaH said...

Απίστευτο!!!! :-D

Anonymous said...

Geia sas paidia , sorry gia tin enoxlisi , tyxaia vrika to site , toy xronoy tha erthw sunderland, any good views on the life there, exei arketous ellinew opes lene?

Lena

aeriko said...

@Μαριλενα
Ευχαριστω για το βιβλιο δεν το ηξερα. Διαβασω λιγο για αυτο στο ιντερνετ και φαινεται ενδιαφερον. Αν κρινω και απο τα Ξυπνηματα του ιδιου (αν και εχω δει μονο την ταινια) ειναι στα υποψιν

@danah Ναι οντως,
αυτο ειναι το site του
και εχει ακομα μερικα δειγματα του.

@Lena Εχω δει Ελληνες και Κυπριους, υπαρχει Ελληνικο εστιατοριο και ειμαι σιγουρος οτι υπαρχουν Ελληνικες βραδιες. Ειμαι σιγουρος οτι εχει στο Newcastle. Δεν εχω ομως και εγω πολυ καιρο στην πολη. Αν θελεις περισσοτερες πληροφοριες ή καποια βοηθεια στειλε μου mail. tinderstickss@gmail.com