Λιγη μουσικουλα

01 Novak - Rapunzel
02 Lambchop - This Corrosion
03 Nick Cave & The Bad Seeds - Into my arms
04 Morissey - Interlude
05 Tindersticks - Jism
06 Tindersticks - Piano Song
07 Paul Weller - You do something to me
08 Gary Jules - Mad World
09 Pulp - Razzmatazz
10 Thom. - This is not Berlin
11 Pulp - A little Soul
12 INXS - By my side
13 Mazzy Star - Fade into you
14 James - Dream Thrum
15 Archive - Falling men
16 Ocean Colour Scene - Big Star
17 Tindersticks - Buried Bones
18 Sigmatropic - (Νεκρή Θάλασσα) Ημερολόγιο Καταστρώματος Β'

Hear And Tell 1 - 9
Hear and Tell 10 - 18

1 comment:

mamma said...

Καλησπέρα. Ήθελα να περάσω, να αφήσω σχόλιο... όμως δεν ήμουν και στα πιο καλά μου (αφού διάβασες τη σημερινή μου ανάρτηση, θα έχεις καταλάβει το λόγο), είμαι γενικά λίγο διστακτική τον τελευταίο καιρό, περιορίζομαι σε ήδη γνωστά blog. Χαίρομαι που πέρασες εσύ και έσπασε ο πάγος.
Γράφω εδώ γιατί είναι αφενός παλιό ποστ (άρα κρύβομαι) αφετέρου με τράβηξε η μουσική. Πως το κάνεις αυτό; Μου άρεσε που πάτησα το λινκ και άρχισε αμέσως να κατεβαίνει το αρχείο χωρίς να σε παραπέμπει σε site (π.χ. http://www.rapidshare.com)

Θα ξανάρθω...

ΥΓ. Eλπίζω να έχεις ενεργοποιημένο το σύστημα παρακολούθησης των σχολίων (μέσω αποστολής e-mail), αλλιώς το σχόλιό μου θα χαθεί στο παρελθόν του blog σου. Αν δεν μου απαντήσεις άμεσα πάντως θα σου χτυπήσω κουδούνι (e-mail), μη χαθούν τόσα γράμματα που πληκτρολόγησα, αμαρτία:))