Mad-chester

Αχχχχ δυσκολο το πρωινο, ποναωωωω...
Παρτυ με μουσικη απο το Manchester και οχι μονο. Αρχες '90, τουλαχιστον τοτε το προλαβα εγω. Indie:)

Ηταν γαμάτα, James, Inspiral Carpets, Carter USM, Curve, Sugarcubes, Shamen, New Order, EMF, The Charlatans, KLF, Stone Roses, Lush. Ολοι μαζι σε μια βραδια! Τα περισσοτερα κομματια, ειχα να τα ακουσω καιρο, καποια ειχα ξεχασει οτι υπηρχανε και πολλα CD και βινυλια που τα εχουν, σκονιζονται στο δωματιο μου στην Ελλαδα χρονια τωρα περιμενωντας.

Τρομερο ξεβιδωμα χθες, ποναει η μεσουλα, τα χερακια, τα ποδαρακια, ευτυχως οχι το κεφαλι. Θυμηθυκα βραδιες σε Giteana και Front Page στη Λαρισα ακομα και αργοτερα στα φοιτητικα χρονια σε Residents, Berlin και Λουκυ Λουκ!

Θ ε λ ω κ α ι α λ λ ο

Για οσους θελουν λιγο παραπανω πληροφοριες για την μουσικη, υπαρχει μια ταινια. 24hour party people.
και λιγη μουσικουλα
Carter USM - Sheriff Fatman
Lush - Ladykillers
The Charlatans - The Only One I Know
Sugarcubes - Hit
Stone Roses - Love Spreads

3 comments:

Μαριλένα said...

Λοιπόν, την ταινία μού την έχει δανείσει φίλος-συνάδελφος συστήνοντάς τη θερμά. Κάποια στιγμή συζητούσαμε για τους Joy Division. Εγώ έλεγα τις κλασικές εξυπνάδες μου τι σημαίνει το όνομά τους, από τη μουσική τους δεν έχω ιδέα δυστυχώς και εκείνος μου έφερε την ταινία, που θα δω μέσα στις διακοπές :-).

KitsosMitsos said...

Καλησπέρα. Πέρασα να ανταποδώσω την επίσκεψη και λέω να μείνω λίγο παραπάνω...

aeriko said...

@ μαριλενα

Η ταινια ειναι λιγο τρελη...αλλα ωραια, ειδικα αν την δει καποιος σαν ντοκυμαντερ.
Καλες διακοπες λοιπον!!!

@ kitsosmitsos

Welcome λοιπον στο φτωχικο μου!!!
Ελπιζω να περνας συχνα!