A Goldfish mind


Πως μου ηρθε ο αλλα beautiful mind τιτλος? Χμμμ κατσε να σκεφτω, νομιζω οτι μιλουσαμε το πρωι με ενα μαθητη και μου ελεγε για εναν ηθοποιο που επαιζε στο beautiful mind και στο...οχι mona lisa smile...αλλα ειχε σχεση στην αρχη με τον πινακα...επαιζε και h Audrey Tattou...κολλησα...και αυτο ειναι το θεμα...το γεγονος ειναι οτι το μυαλο μου εχει memory span 5δευτερολεπτα, σαν χρυσοψαρο ή μηπως αυτο εχει 3? Δεν ξερω...ξεχασα. Ξεχναω τα παντα . Κοιταω την οθονη και κολλαω.Ξεχναω οτι ηθελα να γραψω. O μοναδικος λογος που το κανω ειναι να τα βλεπω την Παρασκευη και να γελαω. Οτι θυμαμαι ειναι λεξεις που μου κανουν εντυπωση και τις ενωνω...και βγαζω δικο μου νοημα:)

Το μυαλο μου ειναι χωρισμενο σε δυο στρατοπεδα. Το ενα τραγουδαει "The roof is on fire, burn MF burn" και πεταει στρακαστρουκες και το αλλο ξεχναει τι γινεται και δεν αντιδραει. Παραυτα εχει παρει μια λαμπαδα και γιορταζει την ανασταση. Για τα πανηγυρια!

Δεν βγαζω νοημα ε?
Ερχονται....
Σαν θηρια!!!!Ετσι τους σκεφτομαι...σαν το "θηριο" της φωτογραφιας να ορμαει οταν πινω τον πρωινο καφε.
Εχουμε τον ελεγχο αυριο και ειμαι πολυ κουρασμενος για να τους πω κατι, αν μου παρουν συνεντευξη.
Απο το διαβασμα εκαψα τα μισα εγκεφαλικα κυτταρα και τα αλλα μισα απο τις ωρες στην δουλεια. Τα ξερω ολα, εχουμε καμια 15 policies αλλα ρε γαμωτη αν ημουνα καλος στο να θυμαμαι κειμενα θα ημουνα ψυχολογος και οχι μαθηματικοκατις. Μεγαλο απωθημενο και αυτο. Σημερα βγηκα το πρωι απο το σπιτι στις 8μιση, μπηκα στις 9μιση (βεβαια ηθελα και ψωνια τρομαρα μου το βραδυ) και εδω και...ολες τις μερες βασικα, κοιμαμαι 3-4 και ξυπναω 7μιση. Δεν ειμαι πλεον αγχωμενος, απλα κουρασμενος και το αγχος που υπαρχει/υπηρχε ειναι για αν κανω καμια μαλακια...οχι για την εταιρια. Αυτη καλα θα παει!Με την λιγη εμπειρια που εχω επαγγελματικα και την πολυ οικογενειακα, ειμαστε πολυ καλα και παμε καλυτερα.

Νοιωθω οτι χορευω...εχω πιει 5νες και 1κατσουπινο σημερα!Συναντησεις και συζητησεις...αυτα σου κανουνε!

"There's too much caffeine
In your bloodstream
And a lack of real spice
In your life"

που λεγανε και οι Smiths. Well so it is, the last few days...
και θελω να κοιμηθω...by the way...η καλυτερη μερα στο κολλεγιο απο πλευρας μαθηματων. Το τι νοιωθω οτι εδωσα. Μηπως να μεινω σε caffeine mode?

Καλη μου τυχη!!!
CU την Παρασκευη

2 comments:

Μαριλένα said...

Καλή τύχη :-)

aeriko said...

Ευχαριστω πολυ αν και καθυστερημενα!!!:)