Καληνυχτα!!!!

Η φωτογραφια στο προηγουμενο ποστ ηταν η πρωτη εικονα μολις ανοιξα τις κουρτινες. Μεγαλο σοκ αν σκεφτει καποιος οτι κοιμηθηκα στις 3, εξω τα παντα ηταν βρεγμενα και στις 7μιση αντικρισα το χιονι.

Απο την αλλη οσο και να εχω συνηθισει τις αλλαγες του καιρου βαζω μερικες φωτογραφιες απο την πολη σημερα το πρωι, στο εξωτερικο προγραμμα που ειχαμε και...2 φωτογραφιες που τραβηξα αφοτου τελειωσα την δουλεια στις 5μιση.




Μερα με την νυχτα?


και μιας και ειπα νυχτα...

ενα τραγουδακι στο κουτακι που εψαχνα καιρο.

Απόστολος Ρίζος & Άννα Μπουρμά


Καληνύχτα,γεια χαρά,
θα σε κρύψω σε μια στιγμούλα
και κανείς δε θα σε βρει
ίσως,ούτε και εσύ.

Ποιός θα βρει στο πέλαγο
μια μικρούλα,αχ,φυσαλίδα
που χορεύει στο νερό
ίσως,ούτε και εγώ.

Καληνύχτα,για φαντάσου
να ακούς τα βήματά σου
και να νοιώθεις ότι τρέχω
πάνω τους κι εγώ,
καληνύχτα,για φαντάσου
να ακούς τα βήματά σου
και να νοιώθεις ότι τρέχω
πάνω τους κι εγώ,πάνω τους κι εγώ.

Πώς αντέχει η σιωπή
δίχως τη δική σου φωνούλα
που τρεμάμενη ηχεί
σαν δε βρίσκει την ακτή.

Ποιός θα βρει στο πέλαγο
μια μικρούλα,αχ,φυσαλίδα
που χορεύει στο νερό
ίσως,ούτε και εγώ.

Καληνύχτα,για φαντάσου
να ακούς τα βήματά σου
και να νοιώθεις ότι τρέχω
πάνω τους κι εγώ,
καληνύχτα,για φαντάσου
να ακούς τα βήματά σου
και να νοιώθεις ότι τρέχω
πάνω τους κι εγώ,πάνω τους κι εγώ.

2 comments:

Anonymous said...

melagxoliko tragoudi gia kalinuxta...aeriko :)

aeriko said...

μαριλενα νομιζω οτι εχεις καταλαβει τοσους μηνες οτι τα τραγουδια μου ειναι μελαγχολικα!