On the road




Δεκα μερες...ενα καλοκαιρι...ισως ηταν οι διακοπες του καλοκαιριου μου. Για καποιους αυτο που περασα δεν ηταν διακοπες αλλα οπως εχω γραψει καπου...μαλλον ειμαι ενας ταξιδιωτης που ψαχνει.

Δεκα μερες...Βολτα στο μοναδικο ψηλο σημειο γυρω απο την πολη, καψουροτραγουδα για soundtrack και στον οριζοντα τα φωτα της πολης να δινουν το στιγμα της. Βολτα στο Φρουριο, ενα ατυχημα με το αυτοκινητο, ευτυχως ολοι καλα εκτος απο το τουτου...Σαββατο βραδυ στο κεντρο της πολης, ενα southern και αλλο southern και αλλο southern και συζητησεις με φιλους, οτι μου ελειψε με περισσοτερο το χειμωνα δηλαδη, βραδινες συζητησεις με φιλους, με ανθρωπους που μιλας "την ιδια γλωσσα". To βραδυ υπνος για 10 λεπτα και στο δρομο...αλλα το τρενο εφυγε χωρις εμενα... Ουτε ενα τηλεφωνο ο σταθμαρχης να με ξυπνησει...ΝΤΡΟΠΗ!!!!

Το βραδυ επιτελους Αθηνα με ρακομελα και εναν ανθρωπο που δεν θελω να βγαλω ποτε απο την ζωη μου και πολυ καλη παρεα...ή σχεδον πολυ καλη. Η βραδια εκλεινε στο Θησειο, μια κοπελα απο την παρεα λιποθυμη, λιγες "ψιλες", πολλες φωνες και "ευχες". Εγω σπιτι, ενας μ@λ@κ@ς να φωναζει εξω απο ενα σπιτι και οι υπολοιποι στο τμημα. Μετα παλι ενας μ@λ@κ@ς να φωναζει εξω απο ενα σπιτι και μια ψυχη να περιπλανιεται στην Αθηνα.

Μετα...

Σε εφτα μερες...4786χλμ με αεροπλανα και 7 ωρες σε αυτα...
720χλμ σε τρενα και 8 ωρες σε αυτα...
2363χλμ σε λεωφορεια και 48 ωρες σε αυτα...
Εφτα μερες, εφτα νυχτες και υπνος σε 6 διαφορετικες πολεις και ενα λεωφορειο.
Δυο συνεντευξεις η μια μου φανηκε σαν ανακριση και πολυς ιδρωτας απο το αγχος στις συνεντευξεις και καποιες γνωριμιες που δινουν νεο ενδιαφερον στην ζωη μου.

Η επιστροφη ολοκληρωθηκε με τον πλεον φυσιολογικο τροπο, πτηση overbooked, 10 ωρες στο αεροδρομιο και η σκεψη της ταινιας "The terminal" να ειναι οικεια. Το "The terminal" να προβιβαζεται σε αγαπημενη ταινια...

Ισως τον Αυγουστο να επαναλαβω το ταξιδι. Ισως να παω και πιο βορεια...Ισως....

No comments: