My world...

Can't help it if I space in a daze,
My eyes tune out the other way,
I may switch off and go in a daydream,
In this head my thoughts are deep,
But sometimes I can't even speak,
Could someone be and not pretend?
I'm off again in My World

(Avril Lavigne - My World)

Απογευμα καλοκαιρι...μια κλασσικη μερα στο ζεστο σπιτι μου, βολτα το απογευμα για περπατημα και τωρα ξαπλωμενος στον καναπε.


Κατι μου λεγανε το μεσημερι, θα ερθει ο “Α”. Εχω συνδεσει αυτη τη λεξη με ενα προσωπο που ερχεται καποιες φορες. Μεγαλωσαμε μαζι, μεναμε και μαζι λιγα χρονια. Τα τελευταια χρονια σε οποια πολη μενω ερχεται και με βλεπει και μεχρι πριν λιγα χρονια πηγαιναμε και διακοπες μαζι. Καποιες φορες ερχεται συχνα, 1-2 φορες την βδομαδα και καποιες φορες ερχεται 1 φορα σε εξι μηνες. Ερχεται παιζουμε μια – μιαμιση ωρα και φευγει, σπανια παμε βολτα και με αυτοκινητο.


Ειχα να τον δω και τωρα εξι μηνες. Αν και 2-3 μηνες ενω ημουνα ξαπλωμενος στον καναπε παλι και κοιμομουνα, ειμαι σιγουρος οτι τον ειδα μπροστα μου ή μηπως τον ονειρευτηκα. Αλλα οχι ειμαιο σιγουρος τον ειδα μπροστα μου. Παντως οταν ξυπνησα, τον εψαξα και δεν τον βρηκα πουθενα.


Παντως σημερα τον ακουσα να με φωναζει απο μακρια. Ηρθε με το ποδηλατο του, μπηκε μεσα, με φιλησε και για ακομα μια φορα οπως κανουμε τοσα χρονια αρχισαμε να παιζουμε......

No comments: