Χρονια Πολλα!!!!


Ενα απο τα αγαπημενα μου κτιρια στο Εδιμβουργο

Ενας χρονος και 193 post.

Αν ολα πανε καλα θα εμφανιστει, 30/05/08 στις 23:58 ακριβως ενα χρονο μετα!!!!!!

Πρωτο ποστ
και δευτερο ποστ.

Διαβαζοντας το δευτερο ακομα χρωσταω φωτογραφιες απο Εδιμβουργο.


Τι μου μενει απο τον χρονο?

Πολλες ωρες στον υπολογιστη:P
Εβγαλα πολλα συναισθηματα και σκεψεις σε κοινη θεα....ασυνηθιστο για μενα...Με βελτιωσε αρκετα σε αυτον τον τομεα.

5-6 ανθρωπους (αλλους blogger και απλους περαστικους) που πλεον επικοινωνουμε και εκτος blog. Κατι που θα αρνιουμενα κατηγορηματικα πριν ενα χρονο.

Φιλοι που με γνωρισαν καλυτερα, ιδιαιτερα οσοι ειναι παντα μακρια μου.

Παραδοξως φιλοι που περνανε απο εδω μου εχουν πει οτι τους αρεσει πως γραφω και δεν το περιμενανε. Η αληθεια ειναι ουτε και εγω. Αφου περασε καιρος και δεν εχουν ζητησει δωρο ή κερασμα, μπορει να μιλανε και σοβαρα.
Η αληθεια ειναι οτι εχουν αρχισει να αρεσουν και σε μενα πλεον:)

Εχω σκεφτει πολλες φορες να το παρατησω, ενας λογος ειναι οτι κατα βαση οτι γραφω ειναι γκρινια και νευρα. Αλλος λογος οτι τωρα που περναει και καμια ψυχη παραπανω απο εδω, νοιωθω οτι εκτιθεμαι. Ξερω δικη μου αποφαση ποσο αερικο βγαζω εξω αλλα ποτε ποτε με πιανει αυτο το συναισθημα.


Αντε και του χρονου!!!!!!!!!!!!!!

Λιγη μουσικουλα, δεν ξερω γιατι με πιασανε τα ιρλανδικα μου:)

4 comments:

Anonymous said...

xronia polla kai kala aeriko , na mas grafeis panta omorfa keimena kai as gkriniazeis xa xa xa...
kalimera :))

aeriko said...

Thanx marilena

Επειδη εχω μπερδευτει, αν εισαι εξ Ιταλιας...που χαθηκες?

Ειπαμε υλικο και ορεξη για γκρινια εχω, χρονο δεν εχω!!!

Anonymous said...

polles marilenes mazeutikame edo mesa aeriko :P
douleuo kai trexo alla se diavazo panta :))
mia kalimera apo tis italikes alpeis...

Katerina ante portas said...

Kαλή συνέχεια! Καταθέτουμε ..ψυχή στα blog!