In my mind....



Paolo Nutini - New Shoes
Κατσιμιχαιοι - Ελα στο ονειρο μου
Αλκινοος Ιωαννιδης - Καγκελα Παντου
Dave Brubeck - I'm in a dAnCiNg mOOd
Ξυλινα Σπαθια - Σιωπη
Μασκες - Αρωμα

Νύχτες μακριές
πέρα απ' το άρωμα του πόθου
το νοιώθω σαν χτες

Νύχτα θολή
δυο λευκά περιστέρια
μια πελώρια σιωπή

Μαύρος καπνός
ένας δρόμος για μάς
ένας μουντός ουρανός

Πιο δυνατό
από το πάθος του ανέμου
απ' την οργή των θεών

Ζαλίζει, όταν θα σβήσουν τα φώτα,
το άρωμα της,
το σκοτάδι τρυπά
Λόγια πολλά
σαν μια αντανάκλαση που σβήνει
όπως το φως κι η σκιά

Νύχτες τρελλές
εκεί στα Κάστρα που γυρνούσαμε
μαζί μέχρι χτες

Θέλω να πω στην ψυχή μου
πως υπάρχω
είμαι εδώ, είμαι εδώ...

Δημητρης Πουλικακος - Υπαρχω
Λακης Παπαδοπουλος & Δ. Μητροπανος - Της νυχτας τα ηχεια

Μεσάνυχτα στο ξέφωτο στην έρημη πλατεία
φωνάζω πια δε σ’ αγαπώ και η φωνή μου σταματά
σε κάτι κτίσματα παλιά
και ξανακούω την ηχώ, να λέει πια δε σ’ αγαπώ
να λέει πια δε σ’ αγαπώ

Ξαναφωνάζω δυνατά κι είπα ξανά δε σ’ αγαπώ
με μια φωνή σαν κεραυνό στη μαύρη ησυχία
να ξανακούσω την ηχώ, να λέει πια δε σ’ αγαπώ
να λέει πια δε σ’ αγαπώ

Μα ίσως πήγα πιο κοντά ή πήγα κάπως μακριά
και δε λειτούργησαν καλά της νύχτας τα ηχεία
και κάπου χάθηκε το πια, και δεν ακούστηκε το πια
κι απ’ τις φωνής μου την ηχώ, άκουγα μόνο σ’ αγαπώ
άκουγα μόνο σ’ αγαπώ, άκουγα μόνο σ’ αγαπώ….





1 comment:

aeriko said...

To cd αυτο απο τις Μασκες και ολα τα τραγουδια του, ειναι κομματι της χρονιας μου στην Θεσσαλονικη, βγηκε εκεινο το χειμωνα, το εχω ακομα. Η χαρτινη θηκη του εχει αρχιζει να ξεβαφει στις γωνιες και θυμιζει βολτες στην παραλια και γυρω απο την Στρατου με το walkman στα αυτια και την πολη να ξετυλιγεται μπροστα μου. Θα προσπαθησω να βρω τα τραγουδια, αξιζουν και δεν νομιζω οτι ειναι ιδιαιτερα γνωστη δουλεια.

Τον Μητροπανο τον λατρευω, τον εχω δει μονο μια φορα πριν χρονια στον Αμπελωνα στην γιορτη Κρασιου και ηταν φανταστικος. Μου βγαζει κατι αυθεντικο οταν τον ακουω. Αυτο ειναι καινουργιο τραγουδι.