Ενα post οτι να'ναι....

Δεν εχω να γραψω κατι συγκεκριμενο...δηλαδη εχω...Allanheads κλπ κλπ αλλα δεν εχω χρονο.

Αυτη την φωτογραφια την πηρα πριν απο λιγα λεπτα, δηλαδη στις 21:41...και φυσικα εχει ακομα φως.

Εχει πανσεληνο λεει αλλα δεν ξερω ποτε θα δουμε το φεγγαρι. Νομιζω ειναι προγραμματισμενο να ερθει ακομα ενα post σημερα, για την πανσεληνο...

Ανακαλυψα αυτους τους στιχους χθες!

"one for the money,
two for the show,
three to get ready,
now go, cat go"


Βασικα ειναι κλεμμενοι, απο το Blue Suede Shoes του Ελβις. Αλλα τους βρηκα σε ενα αλλο τραγουδι. Προσπαθω να το απομαγνητοφωνησω, και μαλλον θα γινει μετα τις διακοπες. Παντως περπαταω σημερα και τραγουδαω συνεχεια αυτους τους στιχους. Αν βρω τους αλλους θα τραγουδαω και τους αλλους!:P

Διακοπες!!! Αααα ξεχασα να πω...την Παρασκευη παω σπιτι μου...δηλαδη Εδιμβουργο. Σαββατο Αμστερνταμ και Κυριακη...γυρω γυρω στην Ολλανδια. Το επομενο Σαββατοκυριακο τουμπαλιν προς τα πισω. Mid term εχουμε την αλλη βδομαδα:)

:):):):) Σπιτι μου μετα απο ενα χρονο...αλλα...φυγανε σχεδον ολοι...ας ειναι καλα οι δαιμονες και οι αναμνησεις που θα μου κανουνε παρεα.

Υποσχομαι πολλες φωτο, ετσι και αλλιως οι επομενες διακοπες θα ειναι τελος Ιουλιου, με μικρες διακοπες στο...Εδιμβουργο και οπου με βγαλει ο δρομος.


Καπου εδω κλεινει το blog 1 χρονο, δεν εχω κοιταξει ποτε ακομα αλλα θυμαμαι οτι μολις ειχα γυρισει απο Εδιμβουργο. Η ιδεα μου ηρθε τριγυρνωντας και φωτογραφιζοντας την πολη. Την ειχε περιεργαστει ο ιδιος ανθρωπος που με βγαζει στο δρομο την Παρασκευη.
Caminante, son tus huellas
el camino y nada más;
caminante, no hay camino,
se hace camino al andar.
σε ελευθερη μεταφραση
Οδοιπορε, ο δρομος ειναι τα βηματα σου
και τιποτα αλλο.
Οδοιπορε, δεν υπαρχει δρομος,
ο δρομος φτιαχνεται καθως βαδιζεις.

Απο ποιημα του Antonio Machado, αγαπημενο του αλλου οδοιπορου.

Απο τον ιδιο στο facebook (αν και πρεπει να ρωτησω γιατι).
Λαρισα-> the city where souvlakia come faster than an ambulance

Νομιζω οτι γραφω κατα βαση βλακειες...λιγο η συγκινηση που κλεινει το παιδι μου ενα χρονο αλλα βασικα οτι ακουω το live στον imagine...

Το αερικο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: