(Σαν) Σημερα

Μου εχει κολλησει απο το πρωι....Iggy Pop - Candy!!!!


Σαν σημερα...το 1889 ανοιξε επισημα ο πυργος του Eiffel και το 1994 το τουνελ της Μαχης, γεννηθηκε ο Φρουντ το 1856, το 1915 ο Orson Welles, το 1936 ο Rubin "Hurricane" Carter, το 1953 o Tony Blair, former British prime minister και το 1954 the Greek politician - Dora Bakoyannis.
Επρεπε σημερα το πρωι να βρουμε με τους μαθητες τι εχει γινει "Σαν Σημερα". Οποτε επεσε πολυ ψαξιμο. Ο ενας αποφασισε να γραψει για το τουνελ των τρενων στη Μαγχη (γνωστος trainspotter) και ο δευτερος να ζωγραφισει τον πυργο του Αιφελ! Ενας καινουργιος human camera δημιουργειται:)

Επισης σημερα γνωρισα μια Τζαγκουαρ....με κοιταξε μου χαμογελασε και φρεναρισε....μετα μαλλον με μουτζωσαν. Ειμαι απαραδεκτος...10 χρονια, δεν εχω μαθει ακομα που να κοιταω στο δρομο. Εχω και μια φυσικη αφηρημαδα...Εδεσε το γλυκο. Ευτυχως τα ασπρα μου μαλλια φωσφοριζουν στον ηλιο....

Ακομα δυο Δευτερες και μετα διακοπες!!!:)))))))))))))))

Απο το καλοκαιρινο sunderland καλο βραδυ!

4 comments:

Anonymous said...

Ωραίο τραγουδάκι αν και θα περίμενα passenger από σένα;)

Σεμνά με τα αυτοκίνητα, έχεις γλιτώσει από αρκετά ταξί και double-decker buses στο Εδιμβούργο, ...Συγκεντρώσου!

Άσπρισες κι άλλο? αχχχχχ έχεις κλείσει τα 30 και μοιάζεις για 40

Πώς πάει η μετακόμιση? Άντε επιτέλους να πας σε άλλο σπίτι.

Από την βροχερή Θεσσαλονίκη...το βράδυ θα σου τηλ να βγάλω την μάσκα γιατί δεν με βρίσκεις με τίποτα:) Τελυταίο σχόλιο...........

Antios!!!

KitsosMitsos said...

Καλύτερα σαν σήμερα όμως από αυτό της προηγούμενης Πέμπτης, δύσκολα!
Καλησπέρα!

Anonymous said...

πρωτη φορά στο blog σου και βρήκα πολλά ενδιαφέροντα Post και φωτό. πολύ καλή δουλειά. Μπράβο

aeriko said...

@Pat

:):):):):):)

Οσο για το σχολιο σου για την ηλικια, σημερα μου ζητησανε παλι ταυτοτητα για να παρω αλκοολ απο την καβα...Οχι για να μην λες....20 με κανανε:P

@Kitsosmitsos

Δεν καταλαβα για την προηγουμενη πεμπτη...Δεν το εχω....:( Sorry

@Evlahos

Ευχαριστω για τα καλα σου λογια και καλως μας βρηκες:)