Αεροσακος


Τις τελευταιες βδομαδες λιγο το οτι κατεβαινω Ελλαδα και λιγο καποιες αναγκες φιλων με εκαναν να περασω περισσοτερη ωρα σε τηλεφωνα, msn, skype, googlemail κλπ κλπ.

Αν και οι περιστασεις δεν ηταν παντα οι καλυτερες ηταν πανεμορφο να μιλας με καποιον ενω δεν εχεις μιλησει μαζι του καιρο και να προσπαθειτε να βρειτε μαζι λυσεις ή εστω μονο για να ξεφουσκωσει το μεσα του.


Μια φιλη μου, λεει οτι "μισει" τα τηλεφωνα και ειδικα τα κινητα, γιατι μπορεις να μιλας απειρες ωρες απο μακρια με αποτελεσμα να χανεται η επαφη. Απο το να μιλας μια ωρα στο τηλεφωνο, γιατι δεν βγαινεις για μια ωρα για καφε?

Η απαντηση μου ηταν οτι συμφωνω απολυτα. Αλλα ειμαι καποιος που τα τελευταια 12-13 χρονια ζει εκτος. Εκτος της πολης που εζησα το μεγαλυτερο μερος των παιδικων μου χρονων και εκτος Ελλαδας την συντριπτικη πλειοψηφια αυτων και εχωντας ζησει ηδη σε 6 πολεις οι φιλοι μου ειναι και στις 6 και εχωντας δουλεψει σε διαφορετικα μερη και με φιλους απο αλλες χωρες σε ακομα περισσοτερες...Οποτε το τηλεφωνο καποιες φορες ειναι η μοναδικη λυση.


Αυτο που "μισω" ειναι οταν πρεπει να "μιλαω" σε γραπτα, email msn κλπ ενω μπορεις να μιλας (και δωρεαν πλεον) με voip κλπ. Ειναι τελειως διαφορετικο να ακους την φωνη του αλλου.

Κατι που μου ελειψε πολυ στην αρχη περυσι ηταν καποιοι να μιλας ζωντανα. Οχι γενικα, αλλα να λειτουργουν σαν αεροσακοι, να απορροφούν τους κραδασμους και τα χτυπηματα των ημερων. Αργοτερα καθως περνουσε ο καιρος βελτιωθηκε αρκετα.

Αλλα ειναι κατι που μου λειπει ακομα περισσοτερο εδω μαλλον γιατι οι φιλοι μου ειναι απο την δουλεια συνηθως οπως και τα καθημερινα προβληματα και τα δυο μεγαλα προβληματα που τρεχουν μαζι μου, ειναι μεγαλα για να φορτωνονται σε ολους.

Καλη βδομαδα...

No comments: