Καθημερινη στο σπιτι

Ειναι ωραιο να καθεσαι στο σπιτι σου καθημερινη. Εχω να το κανω καπου 4 μηνες. Το ραδιο στον Republic, Τσιτσοπουλος στ'αυτακια με ωραια μουσικουλα. Το σπιτι εχει ζωη παρολο που θα επρεπε να δουλευουμε ολοι μας.

-----------------------------------------------------------------------------------

Ειχα πει οτι προηγουμενη βδομαδα οτι θα εγραφα για το πρωτο μου διημερο στο Sunδενland.

Βραδυ 17/7 με απογευμα 19/7

Ειχα φτασει βραδυ, ερημη πολη, μονο ενα fish+chips ανοιχτο, να καλυψει την πεινα μου.
Την επομενη ηταν η συνεντευξη. Μου ειχανε πει, αν δεν μπορεσουμε να ερθουμε να σε παρουμε, το τηλεφωνο των ταξι ειναι αυτο, η διευθυνση της εταιρειας αυτη για να πας...Κατι ελειπε....Η διευθυνση του σπιτιου που ημουνα. Ευτυχως με μαζεψανε.

Η συνεντευξη το ειπα οτι ηταν σαν ανακριση, σε ενα μικρο ζεστο δωματιο, μια ωρα και κατι αν θυμαμαι καλα, δυο ατομα να με ρωτανε συνεχεια. Γινομουνα μουσκεμα απο ζεστη και αγχος.

Καποια στιγμη τελειωσε, μεσημερι Τεταρτης. Ο επομενος στοχος μου ηταν να γυρισω Εξετερ. Ηθελα να φυγω ομως γρηγορα απο κει, τηλεφωνο στο Εδιμβουργο...παμε για μπυρες το βραδυ?...Φυσικα...και ξεκινησα για κει.

Θυμαμαι οτι με αφησανε στον σταθμο των λεωφορειων για να παω Newcastle, οποτε φυσιολογικα πηρα λεωφορειο (αστικο) για κει, αντι να παρω το μετρο (που δεν ηξερα την υπαρξη του) και να γλυτωσω μια ωρα ταξιδι. Στα χαμενα, οι οδηγιες που επαιρνα δεν βοηθουσανε, μετα να βρω τα ΚΤΕΛ (National Express) στο Newcastle. Στο τελος πηρα ταξι...για δυο τετραγωνα.

Ενα 24ωρο Εδιμβουργο. Ουσιαστικα το τελευταιο μεχρι τωρα, η μια ωρα τον Μαιο δεν μετραει...

Επιστροφη με λεωφορειο για Λονδινο, αναμονη στην Victoria για λιγη ωρα και αλλο λεωφορειο για Εξετερ. Ηδη η Αγγλια ειχε γινει μια απεραντη λιμνη. Οι δρομοι κλειστοι και οι 3μιση ωρες γινανε 7.

Παρεα στο ταξιδι με την βροχη να χτυπαει στο παραθυρο.


και το τηλεφωνο για ενα ευχαριστω.

ολη την δισκογραφια του Πασχαλιδη στα αυτακια μου,

No comments: