Σκορπιες σκεψεις #1202

Τι ξεχασα να γραψω χθες...

Ξεχασα να πω οτι κανα δυωρο μειναμε μονοι μας με τον Τζακ, τον ενα απο τους τρεις μανατζερ που εχει το κολλεγιο. Εχω πει απειρες φορες για το training που κανουμε στην εταιρια. Οι δυο ωρες αυτες μου προσφερανε περισσοτερα απο οτι ολες οι υπολοιπες ωρες training μαζι.

Το πρωτοσελιδο του χθεσινου Observer, 'Knife crime: Anti-stab protection vests given to key staff'

"The growing fear of knife crime in Britain is forcing hospital trusts and local authorities to supply body armour to frontline workers, including A&E staff, hospital porters, teachers, benefits officers and traffic wardens.

Stab and bullet-proof vests are being ordered in their tens of thousands to protect employees from increased levels of aggression, a move described as 'a shameful indictment of violence in Britain today'."



Υπαρχουν πολλες περιπτωσεις επιθεσεων απο παιδια και οχι σε μονο σε αλλα παιδια και μεγαλυτερους τον τελευταιο καιρο. Κανεις δεν τολμα να κανει παρατηρηση σε παιδια αν κανουν βανδαλισμους γιατι δεν ξερεις αν σου επιτεθουν ή οχι.

Αλλα νεα....

Αντιγραφη απο το pestaola.gr, και οπως λεει και ο τιτλος...Greek taxi drivers get fined for- being anti-professional.

και αλλα νεα...

Η πρωτη δισκοκριτικη του δισκου Θαναση-Νιονιου που βρηκα, εχω γραψει απο οταν ειχε μαθευτει η συνεργασια τους ποσο ανυπομονουσα να τους δω, κατι που δεν εγινε, οποτε τουλαχιστον να τους ακουσω. Ακουσα στο ραδιο το πρωτο τραγουδι νομιζω το Ασπρομοντε...τελειοοοοοοοο!!!!!

Σημερα λογω βροχης δεν ειχαμε προβες αλλα τουλαχιστον πηγαμε για ψωνια...καποια υλικα για την παρασταση. Ενας μαθητης ηθελε να παμε στο HMV αφου τελειωσαμε και...ξοδεψα οτι χαρτζιλικι ειχα παρει το πρωι (παιζουμε στην δουλεια κατι σαν λοτταρια με το extra ball του lotto, που για να μην πολυλογω μετα το 8 εχω τυχερο αριθμο το 12 που κληρωθηκε και ετσι πηρε 41 λιρες! οι οποιες ξοδευτηκαν με τον καλυτερο τροπο, στις εκπτωσεις του HMV)

6 CD

Damien Rice

B-sides κ΄
Live from the Union Chapel

και επεσα πανω σε πολλα cd των Sigur Ros που παντα ηθελα να παρω κατι δικο τους

Πηρα τεσσερα cdακια

Takk...
()
Ba Ba Ti Ki Di Do κ΄ το διπλο
Hvarf-Heim

Οι Sigur Ros τα σπανε....δεν μπορω να τους περιγραψω. Αξιζει να πω και οτι τα cd τους αν και δεν εχουν καμια πληροφορια, ειναι δυσκολο ακομα να βρεις και τον τιτλο ειναι εχουν εξαιρετικο art work.

και δυο DVD, επιτελους το High Fidelity που εχω δει μαλλον καμια 20 φορες.
και το μεξικανικο Y tu mama tambien το οποιο δεν εχω δει ακομα αλλα εχω ακουσει πολυ καλα λογια.

Αποδειξη οτι η βλακεια περισσευει στην δουλεια! Μαζι με τα ψωνια ζητησε και ο Γκρειαμ να παμε να παρει τα γυαλια του. Φτανουμε, λεει οτι τα παραγγειλε πριν μια βδομαδα αλλα δεν εχει ειδοποιηθηκε για το αν εχουν φτασει. Λεει το ονομα του. Ψαχνουν απο δω, ψαχνουν απο κει...τιποτα. Στο τελος τον ρωτανε, "Ειστε σιγουρος οτι παραγγειλατε σε μας?"

"Ναι βεβαια...........................Αν και τωρα που το λετε! Στα Boots ειχα παει:) Καλη σας μερα!"
Το γραφω γιατι χαλαρα θα μπορουσα να το ειχα κανει και εγω:)
Αν φτασατε μεχρι εδω....αξιζει να διαβασετε και αυτο.

Σημερα εμαθα οτι την Παρασκευη που ειχαμε βγει πιει ταυτοχρονα, δαγκωσα στην πλατη τον manager. Ομολογω οχι οτι πιο εξυπνο εχω κανει στην ζωη μου, ετσι καταλαβαινει κανεις γιατι καθε πρωι μου λεει οτι θα με στειλει πακετο στην Ελλαδα να ησυχασει απο μενα:).

2 comments:

romfea said...

Άκουσω τον Σαμάνο 8 φορές από το πρωί. Θανάσης rules.... ;)

aeriko said...

Τωρα που τον ακουσα και εγω ολοκληρο...ωωωω ναι!!! ειναι απαιχτος!

Αντε θα τον δεις live πρωτη φορα και θα καταλαβεις οτι στα live rulezzzzzzzzz:P

Ειδικα οταν ειχα την παλια μπαντα (Λαικεδελικα), δεν ξερω ποιοι ειναι τωρα μαζι του.