SunDenLand ερχομαι!

Σημερα πηρα επιτελους το μαιλ απο την δουλεια οτι τελειωσε η αιτηση μου στο CRB (Criminal Records Bureau). Οποτε περιμενω να παρουν τα αποτελεσματα, να σιγουρευτουν οτι εχω καθαρο ποινικο μητρωο και ειμαι καλος ανθρωπος:) και να κανονισουμε ποτε αρχιζω δουλεια!

Τελευταια φορα μου εστειλαν μαιλ την Παρασκευη και ειχα μιλησει ανεπισημα μαζι τους την Τεταρτη για οτι προχωραει καλα η αιτηση. Μεσα σε μια βδομαδα περασα απο το σταδια της στεναχωριας, που φευγω (Τεταρτη με Παρασκευη μεχρι να το σιγουρεψουμε). Χαρας που επιτελους μετα απο αναμονη 5 μηνων και επιτελους η πρωτη full time job και απο σημερα πανικου να τελειωσω οτι δουλειες εχω μεχρι να φυγω. Φυσικα ειμαι της τελευταιας στιγμη και πηρανε φωτια τα μπατζακια μου:)

Πρωτη φορα που χαιρομαι που θα ψαχνω σπιτι και συγκατοικους. Αληθεια με ποσους θα μεινω? Ο καταμετρηση εχει σταματησει στο 35 (ή 36), σε 10 χρονια...δεν ειναι ασχημα.

Αερικο ζηταει δωματιο σto Sunderland....Πλιζζζζζζζζζζζζζζζ Χελπ μιιιι...

Ταο Ταο

No comments: