With a Little Help From My Friends...






Πηραμε επιτελους ολοι τα τελευταια αποτελεσματα απο τις εργασιες, και περασαμε ολοι!!! Μας εχει μεινει ακομα η πτυχιακη και τελειωνουμε (...για παντα και απο φοιτητες, οι περισσοτεροι). Μας εχουν μεινει ακομα 2 βδομαδες που θα ειμαστε ολοι μαζι εδω και μετα σκορπιζουμε. Ηδη εχουν αρχισει τα σχεδια για διακοπες το καλοκαιρι και για δουλεα ή αλλες σπουδες, για τους λιγους που αντεχουν, του χρονου.
Ισως ήταν οι πιο τρελλοι 2 μηνες της ζωης μου. Πολυ εντονοι συναισθηματικα, με μεγαλα σκαμπανεβασματα τοσο σε ψυχολογια οσο και σε διαθεση για οτιδηποτε,διαβασμα και βολτες. Οσο και να ξερω οτι το τελευταιο με βοηθαει να συνελθω.

Κοιτωντας πισω σε αυτους τους μηνες, βλεπω ποσο δυσκολα περασα, αλλα With a Little Help From My Friends...ξεπερασα τις δυσκολιες και νομιζω οτι μου εκαναν καλο, γιατι αναθεωρησα την σταση μου σε καποιες καταστασεις και εμαθα καλυτερο τον ευατο μου και τα ορια μου. Το κυριοτερο μετα απο πολλααα χρονια και πολλες αλλαγες κατευθυνσης νομιζω οτι σιγουρευτηκα για τον προορισμο μου. Καλο μου ταξιδι...


No comments: