Αναμνησεις...

Περιεργο σαββατοκυριακο.

Η χθεσινη βραδυνη βολτα. Μου εδειξε μια αγρια ομορφια της πολης. Το ειχα γραψει νομιζω για το Αμστερνταμ και το πιστευω γενικα. Αν θελεις να δεις μια πολη, περιπλανησου κατα το ξημερωμα και ειδικα πρωινα Κυριακης που ο περισσοτερος κοσμος κοιμαται. Βλεπεις κατι διαφορετικο και συνηθως πανεμορφο.

Αλλα παραξενα...Ειχα βρει πριν καμια δεκαρια μερες χαζευοντας στο facebook το group απο το δημοτικο μου. Στην Αθηνα. Της Λαρισας αν και το βρηκα προσφατα και αυτο, ζουμε σε ενα τοσο μικρο χωριo:) που δεν χαθηκαμε ποτε. Στην Αθηνα ομως σε ιδιωτικο, ημασταν μαζεμενοι απο ολοι την Αθηνα που στα 11-12 ηταν ολος ο κοσμος...Ετσι κρατησα επαφη με 3-4 παιδια της γειτονιας, με τους οποιους χαθηκαμε μολις πηγαμε Λαρισα.

Μετα απο αυτον τον προλογο...ειναι ολοφανερο νομιζω τι εγινε...αναρωτηθηκα αν υπαρχει καποιος αλλος της χρονιας μου...ανναρωτηθηκε και μια αλλη κοπελα...που θα εβαζα το χερι μου στην φωτια, οτι δεν την ειχα ξαναδει ή ξανακουσει. Σκεφτηκα οτι θα ηταν απο το αλλο τμημα οποτε πως να την θυμαμαι.

Την Παρασκευη μου ηρθε ενα mail απο μια κοπελα οντως του αλλου τμηματος. Μου ειπε οτι ειχε πολλες φωτογραφιες απο κεινα τα χρονια στο facebook και να τις εβλεπα κι οτι υπαρχουν και αλλοι που εχουν εμφανιστει. Ειχα να δω τις φωτογραφιες παρα πολλα χρονια. Οσες φορες τις εβλεπα δεν μου κανανε κατι, συναισθηματικα, ισως γιατι νομιζα οτι ειχε χαθει τελειως αυτο το κομματι της ζωης μου. Υπηρχαν και σκαναρισμενες σελιδες απο το αλμπουμ των αποφοιτων. Με φωτογραφιες ολων και ενα χαρακτηριστικο σχολιο για τα χρονια τους στο σχολειο. Το δικο μου???? Αφηστε το καλυτερα.......:) Πολλα λεμε:P Ααα και πολλες φωτογραφιες απο την τελευταια μας γιορτη, νομιζω ειχα ντυθει τσολιας.

Ηδη αρχισα να μιλαω με μηνυματα στο facebook με δυο κοπελες. Εμαθα οτι εγινε ενα πολυ μικρο reunion την ανοιξη και οτι προσπαθουν να κανουν ενα μεγαλυτερο. Πανε 19 χρονια απο τοτε. Τετοιες μερες το '89. Πολυ παραξενο να ακους απο καποιον μετα απο τοσα χρονια. Απο οσο ειδα στα γρηγορα μια δυο τωρινες φωτογραφιες δεν εχουν αλλαξει καταβαθος και πολυ. Αναρρωτιεμαι τι να εγιναν οι αλλοι...

Απο οσο ειχα περασει απο την γειτονια του σχολειου πριν πολλα χρονια, τιποτα δεν εμεινε το ιδιο. Τα μεγαλα παρκα γινανε πολυκατοικιες. Το οικοπεδο απεναντι απο το σχολειο εγινε και αυτο πολυκατοικια.

Ακουω RSO και μυρισε καλοκαιρικαι εδω.....
Μαριαλενα αν δεν καταφερω να βαλω στο κουτακι μουσικη, για να ακους στην δουλεια...ειδες το σκεφτηκα μετα απο ωρες:)...θα το κανω αυριο το βραδυ!

No comments: