Κολλήματα #10 (18-19/06)

Το ακουσα πριν απο λιγο στο τελευταιο επεισοδιο του 'Σε Ειδα'. Απο το τελευταιο cd των Coldplay. "Violent Hill"

Παλι απο το 'Σε Ειδα'. Stepping Stone - Duffy. Νομιζω οτι μου το ειχε βαλει η Μαριαλενα οταν ημουνα στο Αμστερνταμ και μου ειχε αρεσει, αλλα εκανε παλι κλικ σημερα. Εχει τελεια φωνη. Τοσο 70'ς.

Για κατι πιο καλοκαιρινο...
Les Negresses Vertes - Sous Le Soleil De Bodega
Bob Dylan - Romance in Durango
Calexico - The Crystal Frontier (εδω με Beirut και Sophie Solomon περυσι στην Αθηνα, απλα τελεια βραδια!!!)
Beirut - St Apollonia
Spek - I'm Hippie
και αν η μουσικη ειναι γνωριμη...
Primal Scream - Loaded

2 comments:

Anonymous said...

...κόλλησα...

"Ποιός θα βρει στο πέλαγο, μια μικρούλα, αχ, φυσαλίδα που χορεύει στο νερό..."

Ναι, το Stepping Stone ήταν κι αυτό στο repeat εκείνες τις μέρες :p

Βάλε μουσικούλα και στο box σου για τα παιδακια που δεν μπορουν να δούνε γιοΥτοΥμπ - στα ελληνικα γραμμένο δεν σου κάνει λίγο μάρκα απο γλειφιτζούρι? ασχετο -
Αχου, ζουζούνιασα απο την μικρούλα, αχ, φυσαλίδα :)

Γυρνάω δουλίτσα!

aeriko said...

Μολις ανακαλυψα οτι οι Coldplay λενε το Violet Hill και ουχι το Violent Hill. Κατι δεν μου κολλουσε:P

@ Μαριαλενα

Ειναι ειναι κολλημα, η φυσαλιδα.

Γιατι θελεις να με παιδευεις και μου ζητας μουσικουλα στο box? Κανονικα δεν θα επρεπε να δουλευεις?:P
Βασικα νομιζα οτι γινατε φιλοι με την KPN και δεν χρειαζοταν.
Αντε επειδη ειμαι στις καλες μου, νομιζω θα τα βρεις την Δευτερα που θα γυρισεις.
Αντε ζουζουνα καλο σαββατοκυριακο!!!!