Άμυνες και επιθέσεις...


Ειχα βγει σημερα για μια-δυο μπυρες σε μια Pub με μια φιλη μου, εχοντας να βρεθουμε απιστευτα πολυ καιρο και να ειμαστε και χαλαροι απο διαβασματα και εργασιες... Αν και ξερω οτι δεν θα επρεπε να ειμαι τοσο χαλαρος, αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα. Και μιλωντας για οτι κατα βαση ασχημο μας εχει συμβει τους τελευταιους δυο μηνες ή για το ποσο μ@λ@κισμεν@ και ανευθηνα και εγωιστικα εχουμε φερθει και ποσο μ@λ@κ@ς εχουμε νοιωσει, (δυστυχως νομιζω οτι τελευταια εχω φερθει περισσοτερο απο οσο εχω νοιωσει) και κανοντας μια μινι ανασκοπηση για το πως περασε αυτη η χρονια. Ολα αυτα μου ερχοντουσαν και φευγαν στο μυαλο μου και ειναι ωραιο να μιλας με καποιον και να ξερεις οτι δεν θα σε παρεξηγησει οτι και αν πεις, αλλα θα προσπαθησει να σε καταλαβει και αν χρειαζεται θα σε συμβουλευσει. Ωραιο και δυσκολο. Περπατουσαμε στην πολη μεχρι που σε ενα παρκο ειδαμε ενα μικρο σκατζοχειρακι και βλεποντας το να προσπαθει να κρυφτει απο το χαιδεμα μας και την περιεργασια μας... συνειδητοποιουσα ποσες αμυνες βαζω και εβαζα στον κοσμο γυρω μου. Ποσο συνηθιζω να καρφωνω τους υπολοιπους για να μην με καρφωσουν, κατι που του τελευταιους δεκα μηνες αρχισε ευτυχως να αλλαζει γιατι αρχισα να φοβαμαι οτι θα χασω ανθρωπους απο την ζωη μου. Ανθρωπους με πιο πολλες αμυνες και πιο πολλες αντιστασεις απο μενα, αναγκαζοντας με να ριξω τις δικες μου....Αλλα εχοντας ολα τα στραβα μου και φτανοντας στα τριαντα μου, ειναι πολυ δυσκολο...Λυπαμαι γιατι ταυτοχρονα συνειδητοποιω ποσες φορες εχοντας πιο πολλες αμυνες και αντιστασεις απο καποια αλλα ατομα τα εκανα να φυγουν ή να συντριψουν το εγω τους...

Μην αφήσεις τη ζωή να σε πάρει από κάτω
τους φόβους που σε τρέφουν να τους κάνεις κάτι άλλο
κάνε τους ποίηση ή μηχανήματα σπουδαία
Μη γυρνάς την πλάτη, μη ζεις στο ψέμα
πολέμησε το άδικο και κάθε είδους βία
σκέψου θετικά και μη γελάς με ηλίθια αστεία
....
Δε θ' αφήσω αυτές τις μέρες να με πάρουν από κάτω
τους φόβους που με τρέφουν θα τους κάνω κάτι άλλο
θα αλλάξω τη ζωή μου σε κάτι θετικό
και κάθε άσχημη ενέργεια θα τη στείλω στο καλό
θα δώσω σημασία σ' αυτά που εσύ πετάς
μιας και στο τίποτα μπορείς να βρεις αυτό που ζητάς


(Ηλιθια αστεια - Στερεο Νοβα)

No comments: