Siempre me quedará

...la voz suave del mar,
volver a respirar la lluvia que caerá ...


Δεν μπορω να σκεφτω αλλο τιτλο, ειπα να βαλω στιχους αφου και στο προηγουμενο δεν θυμαμαι γιατι εβαλα τους στιχους απο Faith No More. Mου κολλησε παρα πολυ αυτο στην Ολλανδια οποτε βαζω καποιους στιχους που μου αρεσουν απο κει.

Ξυπνημα Παρασκευης αργα αργα, ευκαιρια για υπνο. "Πρωινος καφες" και κατι που εχω πει οτι μου αρεσει απιστευτα, να ακουω ραδιο και να ξερω οτι ο υπολοιπος κοσμος δουλευει ενω ειμαι σπιτι και αραζω. Ακομα και αν κανω δουλειες, χαζευω ή διαβαζω.

Τηλεφωνηματα με δυο κοπελες απο το Youth exchange της Ολλανδιας περυσι το Μαιο. Η μια ειναι Ολλανδεζα και ερχεται απο το Αρνεμ (συνορα Ολλανδιας κ Γερμανιας) και η αλλη ειναι μισο μισο, Ολλανδια-Αιγυπτος, μουσουλμανα (θα αναφερθω μετα σε αυτο) και εχοντας διακοπες για μια βδομαδα ηρθε Ολλανδια.

Δεν εχω αναφερει πολλα πραγματα, ισως καθολου, για θρησκεια αλλα ηταν ακομα ενα σοκ για το αμαθο αερικο περυσι στην Ολλανδια. Εχοντας περασει μια βδομαδα 25 ατομα μαζι συνεχεια. Τον περισσοτερο καιρο στο μοναστηρι στο Egmond δεθηκαμε πολυ, οχι με αλλους αλλα ηταν κατι ιδιαιτερο οπως και να το δει κανεις. Τελευταια μερα στο Αμστερνταμ σιγα σιγα ειχαν αρχισει οι αποχαιρετισμοι. Ερχεται η σειρα της ιδιας κοπελας που βρεθηκα τωρα να φυγει, και μου βγηκε φυσιολογικο να παω να την αγκαλιασω. Τραβηχτηκε αποτομα και με απωθησε με τα χερια της. Μου ειπε οτι δεν επιτρεπεται να την αγκαλιασω, ουτε να την φιλησω...Σ ο κ! Χειραψια λοιπον. Εχουμε μαθει τελειως αλλιως στην Ελλαδα αλλα και εδω, και ισως και περισσοτερο στην παρεα μου να ειμαστε αγκαλια ή να φιλιομαστε (στο μαγουλο) καθε φορα που βρισκομαστε. Αν και το αναφερω το θεωρω αυτονοητο, απλα ειπα να το γραψω.

Ετσι βρισκομενοι για καφε εκεινη την μερα το ειχα στο μυαλο μου να μην παρασυρθω. Ηρθε...χειραψια που θα ζηλευαν πολιτικοι ηγετες, δυνατη και απο μακρια...και τωρα που το γραφω μου φαινεται παραλογο.

Βολτα στο Αμστερταμ, για καφε εξω περικυκλωμενοι απο τζαμια, ηλιολουστη μερα αλλα εχει κρυο ακομα. Δυση ηλιου, σουπερ μαρκετ για ψωνια και σπιτι να περιμενω την συγκατοικο απο την δουλεια.

Συζητηση, παιχνιδια με το τετραποδο του σπιτιου, ψαξιμο μουσικης για παρτυ, εξοδος, κοκταιλ, και αλλα κοκταιλ, ειχα καιρο να πιω ή απλα μου φανηκε τελειο? Η΄ ηπια αρκετα?

Σπιτι, παρεα, συζητησεις σουρωμενες, αποχωρηση, υπνος, καθαρισμα, ποστ, φωτογραφιες...


Τρεις ωρες υπνος, εγερτηριο κομματια, συνεχεια για μουσικες λιστες, τηλεφωνηματα, εξοδος. Μαλωμα, βολτες, γρηγορο περπατημα, βολτες, πρωινο σε τουρκο με την πιο μεγαλη ομελετα, βολτες, πτωση, πληγες.

Η μεγαλυτερες συμπτωσεις. Πηγαινοντας για κοκταιλ την Παρασκευη, ηταν το ιδιο μαγαζι που με ειχε παει μια αλλη φιλη μου τον Μαιο. Πηγαινοντας για μπυρες αυτη την μερα ηταν το ιδιο μαγαζι που βρεθηκαμε ολοι μαζι για τελευταια φορα απο το exchange. Μας ειχε παει μια κοπελα που ειχε μεινει για εξι μηνες Αμστερνταμ.

Μπυρα και συζητηση, κοιταω τα χαλια μου, περπατουσα για δεκαπεντε λεπτα με σκισμενο παντελονι στο προφιλ... και τα ενδοτερα εξω...ουψψψψ!!!!

Σπιτι, υπνος για λιγο, παραλαβη επισκεπτη, παρτυ και κενο.... Τεραστιο κενο... Ξυπνημα με πονοκεφαλο. Που να μαζευτουν τοσα κομματια???

Μεσημερι Κυριακης, βολτα στην flower market.







Απογευμα Κυριακης σχετικη επαναφορα σε ΚΣ και προετοιμασια αποχωρησης. Τελευταια συζητηση σε ενα ηρεμο κρυο απογευμα, Μια θλιψη, ενα δακρυ, τραγουδακι στα αυτακια και προς το σιδερενιο πουλι...



No comments: