New Beginning



02 Tracy Chapman - New Beginning.mp3

Ξυπνημα λιγο αργα σημερα. Εκανα πολλες φιλοτιμες προσπαθειες αλλα η αποτομη αλλαγη καιρου δεν μπορω να πω οτι με βοηθαει, εχω τρομερο πονοκεφαλο σαν να εχω πιει πολλα mojito και σας διαβεβαιω οτι με 2 ποτηρακια κρασι ημουνα χθες.

Το ποστ αυτο ειναι γραφεται στο αμστερνταμ. Απο τον φανταστικο καιρο των τελευταιων ημερων με ηλιο και δροσουλα, σε αυτη την ομιχλη (η φωτογραφια ειναι τραβηγμενη στη 1 το μεσημερι).

Εχουν μεινει 2 μερες για να παω αγγλια και εχει αρχισει και με τρομαζει απο χθες το βραδυ. Μεχρι πριν απο λιγες μερες σκεφτομουνα την ολλανδια, μεχρι χθες τα αντα¨) και πλεον τι?

Ανασφαλειες μεχρι εκει που δεν παει. Για σπιτι, για την σιγουρη δουλεια, για την συνεντευξη και την αλλη δουλεια, αν αλλαξω δουλεια αλλαζω αμεσως πολη και εγω αλλαζω πολυ ετσι και αλλιως. Ανασφαλεια για το αν εκανα καλα.

Το χειροτερο ειναι οτι θα κρατησει μεχρι την Παρασκευη το πρωι οσο ειμαι αμστερνταμ και ειμαι μακρια, μολις φτασω θα ξεχασω αγχος και τα παντα και θα αρχισω να τρεχω.

Λιγες ωρες λοιπον...

No comments: