Κολλήματα #2 (4/6-10/6)




Κολληματα μερος 2ο. Η αληθεια ειναι οτι την τελευται βδομαδα, δεν ειχα καμια επαφη με την καρεκλα μου...αλλα αντιθετως δεθηκα παρα πολυ με τα παπουτσια μου και εκανα απειρες βολτες. Οποτε τα κολληματα μου ειναι απο το mp3 player, που με συντροφευει παντα και απο καποια τραγουδια που βρηκα στο myspace. Ευτυχως το mp3 εχει αρχισει να αντικαθιστα το κινητο μου σε ειδος πρωτης αναγκης. Νομιζω οτι χ8ες το βραδυ, αν εξαιρεσω φορες που εχω ξεχασει να παρω κινητο, ηταν η πρωτη φορα που το εκανα συνειδητα. Αλλα εχω αρχισει και ξεφευγω...

Οπαλιτα - Στερεο Νοβα
Seven Nation Army - Nostalgia 77 ft. Alice Russell
Chasing Cars - Snow Patrol
Chan Chan - Buena Vista Social Club

To Αυγουστιατικο φεγγαρι (remix) - 18 Καλοκαιρια Μετα
Αυτη η πολη - Μικρο
Periplanetta - Ινφο
The youngest one had a rose in his mouth - Your Hand In Mine

No comments: