Προσωπογραφιες #3



(ΟΚ, αυτα μπορει να εχουν ξαναγραφει)

Πρωτη φορα που μου ειπανε για αυτη...πρεπει να ηταν κατι του στυλ, εχω παρεα φετος μια φιλη του Αποστολη και της Σοφιας (που ακομα δεν τους εχω γνωρισει να τους ευχαριστησω!). Τρελοκομειο...δεν θυμαμαι τι μου ειχανε πει σιγουρα αλλα...παρεα σιγουρα που βοηθουσε. Φιλη που επρεπε να γνωρισω.

Πρωτη επικοινωνια...μεσω skype,τρεις μας ταυτοχρονα, εγω, αυτη και η Βασια. Ενοιωσα οτι κουβαλουσαμε τα ιδια μεγεθη βλακειας, τρελλας...δεν ξερω.

Πρωτη συναντηση...Εστιατοριο Σαντορινη στο Εδιμβουργο. Εγω, αυτη, η Βασια, ο Νικος και ακομα μια κοπελα. Γελιο, φαι και κρασι. Υπαρχει ακομα μια φωτο να απειλει κοσμο με ενα μπουκαλι κρασι. Φαι...προς το τελος της βραδιας, ολα τα πιατα εχουν αδειασει. Σχεδον ολα δηλαδη. Στο πιατο του ντακου, εχει μεινει μια τελευταια μπουκια.

Η Μαριαλενα...(για αυτην μιλαω τοση ωρα) προσπαθει απελπισμενα να τρυπησει το παξιμαδι με το πηρουνι και να το φαει. Μετα απο πολληηηηηηηηηη ωρα...αγανακτησα και της πηρα την μπουκια μεσα απο το πηρουνι. Δραστικοτερη μεθοδος...η μεθοδος του χεριου...το αρπαζεις με το χερι. Δεν με συμπαθησε....Το θυμαται ακομα!

Πεντε μηνες μετα....

Ενα ταξι...που δεν σταματησε μπροστα σε μια τετοια γυναικαρα...δεν λεμε οτι δεν το ειδε η ιδια...και σπασμενο ποδι. Το πρωτο! Θηριο ανημερο η ιδια, κλεισμενη η ιδια στο σπιτι για καιρο, μαζι και τις γιορτες του Πασχα! Εγω μεσα με εργασιες...Καταφεραμε με αυτον τον παραδοξο τροπο...κανεις μας δεν ειχε καποιον αλλο να μιλησει...να γνωριστουμε καλυτερα και να σβησουμε τις ασχημες μνημες του ντακου. Ηταν η αισθηση οτι οποιαδηποτε ωρα και σχεδον παντα τις πρωτες πρωινες θα εβρισκε ο ενας τον αλλο να πει μια μ@λ@κι@!!!!

Λιγες βδομαδες αργοτερα μια παραξενη συγκατοικηση και εσπασε ο παγος...Εγω θα πω οτι εσπασε απο το Accidental Babies, αυτη θα πει οτι ηταν το 9 Crimes.

Λιγες βδομαδες πριν απο το τωρα και το δευτερο σπασιμο. Δεν ξερω αν εσπασε παλι ο παγος αλλα ηταν η αιτια.

Ο παγος...

Η Μαριαλενα λοιπον, παλι κλεισμενη στο σπιτι...σπαταλησε πολλες ωρες για να βρει εναν τροπο να ανακτησω το blog, το mail και το facebook και τα καταφερε...το πιστευε, εγω ειχα χασει την ελπιδα. Πρωτα οτι θα τα παρω και κατα δευτερον οτι δεν θα εχει χαθει κατι.

Ενα ακομα περαστικα...και ευχαριστω και απο δω...

υγ. Μετα απο τις διακοπες αυτες στο Εδιμβουργο που ακουσαμε το Accidental Babies και το 9 Crimes, ξεκινησε το blog. Στη Μαριαλενα απο οτι μου ειπε το ειπα εξι μηνες μετα.

No comments: