Ενα τοστ για την κοπελια...

Ισως ο λογος να ειναι οτι ακολουθει το blog απο την αρχη. Ισως οτι το οτι εχει τυχει στα 3 χρονια που γνωριζομαστε παντα τα γενεθλια της να εχουν καμια σημασια και για μενα, συνεντευξη, ταξιδια και ενα τηλεφωνο για ευχαριστω, τρεξιμο.

Μου δινει την αισθηση οτι χορευει συνεχεια. Με ενα ποδι σπασμενο και με τις πατεριτσες, με ενα ποδι με διαστρεμμα και να χοροπηδαει στον Moby αγκαλιασμενη για να εχει ισορροπια. Καποιες σπανιες φορες και με τα ποδια της νορμαλ.

Η αληθεια ειναι οτι μαλλον την εχω δει μονο μια-δυο φορες να χορευει αλλα ειμαι αρκετα τυχερος για να μου εχει περιγραψει ακομα περισσοτερες.

Τα εξης τρια τραγουδακια εχουν αρκετο χορο μεσα. Αξιζει καποιος να προσεξει την Lisa στην αρχη, την Julia αρχη και μεση και το flamenco. Ελπιζω οτι θα σας αρεσουν. Για σενα ειμαι σιγουρος.
(Καλυτερα φαινεται ο χορος εδω...http://www.youtube.com/watch?v=dsRWM4sqFFg)

1 comment:

Μαριαλένα said...

Μ΄αρέσουν οι σκιές...οι χαμηλοί φωτισμοί...οι αργές κινήσεις...τα τσουλουφάκια μαλλιών που δεν τιθασεύονται...οι "μωβ" μελωδίες...και αυτοί που όταν γουστάρουν ή δεν γουστάρουν, ξέρουν να το δείχνουν...
Κάνε, αυτό που εγώ, εδώ και καιρό, έχω σταματήσει...
Μουσικοεκτόξευσέ με! ...και για να μην ξεχνιόμαστε...φέρε και κανα τοστάκι για όταν μας κόψει...
;-)