xyzbank

Καποια στιγμη στην δουλεια την προηγουμενη βδομαδα, μια συναδελφος μου εδειξε ενα mail που ελεγε οτι το hotmail θα αρχισει να χρεωνει 10 (κατι, δεν ελεγε τι) καθε μηνα σε οποιον δεν στειλει αυτο το mail σε ολα τα ατομα στη λιστα. Για να δειξει οτι ο λογαριασμος ειναι ενεργος.

Χα! Σιγα το πραγμα ειπα! Ακομα ενα ηλιθιο spam...

Αντεδρασε που ημουνα τοσο σιγουρος και μου εδειξε το τελος του mail με ενα link στο BBC που ελεγε οτι οντως ισχυει. Ηταν οντως στην κανονικη σελιδα του BBC και μου φανηκε περιεργο.

Πριν λιγο το πηρα και εγω απο μια φιλη απο Θεσσαλονικη. Αρα κυκλοφορει αρκετα...

Πηγα ξανα στο BBC και ειδα οτι το αρθρο/link εχει ημερομηνια 25/02/2001 :)

:) Γκρρρρρ!!!!!!!



Αυτο μου θυμισε ενα περιστατικο πριν λιγο καιρο, οσο ημουνα ακομα Ελλαδα.

Ενας κολλητος μου, με επαιρνε καθε μερα να μου πει να περασω απο τα γραφεια της εταιριας, γιατι ειχε ερθει ενα mail στο προσωπικο εταρικο mail του που ηταν για μενα. Το mail ηταν απο μια τραπεζα.

Φωναζε, γιατι οσο καιρο ημουνα Ελλαδα χρησιμοποιουσα τους υπολογιστες στην εταιρια, τα απογευματα που λειπανε και γιατι καπως καταφερα να μπερδεψω το mail μου με τα δικα του...

Πηγα καποια στιγμη...μετα απο πολλα τηλεφωνα, ο λογος που καθυστερουσα ειναι οτι δεν μπορουσα να φανταστω πως ενα μαιλ για μενα θα πηγαινε στο εταρικο του μαιλ.

Τεσπα....

Βλεπω το μαιλ και εγραφε:

Αγαπητε κυριε

Υπαρχει προβλημα με το λογαριασμο σας και παρακαλουμε στειλτε μας μαιλ με τα στοιχεια σας για να το λυσουμε. Αριθμο λογαριασμο και δεν θυμαμαι τι αλλο.

Το μαιλ του αποστολεα ηταν info@xyzbank.com αρα φαινοταν απο την τραπεζα.

Το μαιλ δεν εγραφε κυριε Αερικο αλλα σκετο κυριε. Η λογικη του φιλου μου ηταν οτι εισαι ο μοναδικος που εχεις λογαριασμο στην τραπεζα αυτη και μπαινεις και στους υπολογιστες μας. Αρα ειναι για σενα. Φαινεται καπως αθωο...αλλα δεν θελω να ξερω ποσοι καημενοι δεν εχουν σχεση με υπολογιστες και λιγη κοινη λογικη και την εχουν πατησει.

Καλημερα!!!!!

No comments: