Καλα Χριστουγεννα....

Ψιλοχαθηκα, αλλα τρεχω και δεν εχω πολυ χρονο να βαλω σε ταξη τις σκεψεις μου. Εχω χασει και τις προτεραιοτητες μου και αναλωνομαι σε πραγματα...οχι ανουσια αλλα οχι τα βασικα σημαντικα...To γραφω για να το θυμαμαι, για να μην χρειαζεται να μου το θυμιζουν οι φιλοι μου...


Καλα Χριστουγεννα λοιπον σε ολους!!!

Πολλες ευχες και ο καθενας να ειναι με αυτους που αγαπαει και μακαρι να ηταν με αυτους που θα ηθελε....

Ακομα περισσοτερες σε οσους ειναι στο εξωτερικο. Ειδικα Μαριαλενα κ' Μαριλενα αν το διαβασουν!

4 comments:

Anonymous said...

αερικό σου εύχομαι Καλά Χριστούγεννα με υγεία,πολύ αγάπη κ γέλιο!!!
να περάσεις υπέροχα...
Μαριαλένα επίσης κι εσένα...
σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές ¨))

aeriko said...

και για σενα μαριλενα οτι καλυτερο!!!να πω οτι ελπιζω να εισαι ελλαδα? Να εισαι οπου εσυ επιθυμεις και να εχεις τις καλυτεροτερες μερες!!!!!

Πολλα φιλια!!!

Αερικο!!!

Anonymous said...

Zouzouniaaaaa!!! :)
Siga min den to diavaza to post...tautoxrona pou grafw akouw kai to tragoudaki tou!
...aaxxx...paidakia na perasoume omorfa...kai o neos xronos na nai kati to diaforetiko gia olous mas...giati oso megalwnoume theloume nees eikones...opote euxomai na xoun o.ti xrwma thelei o katheis mas...Ti lew? Me epiasan ta "melo" mou logakia ...Isws...Tespa, (Marialena focus sto zoumi)...
Loipon, ta polla logia einai ftwxia ki exw katantisei san to koritsi me ta spirta...opote...XAROUMENA XRISTOUGENNA!!

Polla smatsa smoutsa...sta magoulakia to both of youuuuu! :)

aeriko said...

Οκ μολις το κοιταξα...landed γραφει οποτε μπορω να πω και σε σενα καλα χριστουγεννα:) Τωρα αν μεχρι να πακεταρεις το εχασες...ας προσεχες:):)

Αυτο το μεγαλωνουμε πονεσε...Αλλα σιγουρα οσες περισσοτερες εικονες μπορουμε να παιρνουμε τοσο καλυτερα!!! και να εχουν ζεστα χρωματα ζωγραφισμενα απο τους δικους μας ανθρωπους! Αααα και πολυ τρελλα!!!!

Πολλα φιλια ξανα σε ολους!!!!

(Λιγο χιονι θελω, πολλα ζηταω?:'()