Ψαρεμα στο διαδικτυο

Χθες μιλουσα με μια φιλη μου που ειχε παει να δωσει συνεντευξη για δουλεια.
Μου ειπε οτι θελησε να την προσθεσει στους φιλους του στο facebook ενα απο τα δυο ατομα που της κανανε την συνεντευξη.
Την ρωτησα αν τον δεχτηκε, και μου ειπε φυσικα και οχι. "Αν δουν την τρελα μου αποκλειεται να με παρουν στην δουλεια".
Μου φανηκε χαζο να θελουνε να δουν πραγματα για καποιον που θα προσλαβουν. Σκεφτηκα ωραια γυναικα, μπορει να του αρεσε!

Σημερα διαβασα ενα αρθρο στην Ελευθεροτυπια ακριβως για αυτο το θεμα. Οχι αν του αρεσε...

Καλη σας μερα!!!

3 comments:

ΠΡΕΖΑ TV said...

Το facebook αποτελει μια συγχρονη μορφη φακελωματος και Trendy αποξενωσης.

Katerina ante portas said...

Eίναι το τρίτο άρθρο που διαβάζω με τον ίδιο προβληματισμό. Κακά τα ψέμματα, ηλεκτρονικό φακέλλωμα κανονικό!

aeriko said...

@ πρεζα tv

Δεν ξερω πως μπορεις να χαρακτηρισεις κατι trendy αποξενωση, προσπαθω να μην βαζω γενικα ταμπελες. Μου εχει προσφερει πολλες φορες γελιο και να μαθω καποια πραγματα για φιλους-γνωστους, σιγουρα ειναι σπαταλη χρονου ορισμενες φορες (αλλα το ιδιο ειναι και ενα παιχνιδι στον υπολογιστη) αλλα το βασικοτερο μου εχει δωσει την ευκαιρια να ανακαλυψω "χαμενους" συμφοιτητες και φιλους.
Για το φακελωμα...σχολιο παρακατω:)

@ katerina ante portas

Καταρχην καλως ηρθες!
Φακελωμα ειναι αλλα νομιζω εξαρταται απο τον καθενα μας ποσα στοιχεια προσφερεις στον αλλο.
Το ιδιο φακελωμα νομιζω μπορει να κανει καποιος αν παρακολουθει το blog μου και συνδυασει καποια στοιχεια.
Ενοιωθα το ιδιο εκτεθειμενος σε αγνωστους συνομιλωντας σε ενα forum για μεγαλο διαστημα, χρησιμοποιωντας πιστωτικη καρτα ή αγοραζοντας εισιτηρια στην easyjet συχνα...
Καλως κακως το ιντερνετ γενικα προσφερεται για φακελωμα...για να μην μιλησω για τις καμερες σε μεγαλες πολεις:)