Μεσολογγι

Φωτογραφιες απο μια εκδρομη στο Μεσολλογι, πριν μερικες μερες.











8 comments:

Anonymous said...

...το χω πει οτι το χεις...δεν το χω πει? Λοιπον, μετα το πέταγμα είπα να προσγειωθώ για μια ανάσα και λίγο κρασί...επιλέγω την 3η κατα σειρά τοποθεσία...και το κρασί μου κόκκινο...για να κάνει και την τέλεια αντίθεσης...

aeriko said...

ευχαριστω για τα σχολια για τις φωτογραφιες :)
Εγω να παω στην πεμπτη με μια guiness αγκαλια να ταιριαξει και με την διαθεση της φωτογραφιας.

Anonymous said...

εγώ ας πάω στην 4 με κρασάκι κόκκινο για να βλέπω και τους δύο σας...
πολύ όμορφες πραγματικά...
καλημέρα μαριαλένα (τι μάρκα κρασί;απορία!!)
καλημέρα αερικό(μαύρη μπύρα;)

Anonymous said...

για μένα δεν υπάρχει καλύτερο από ένα ποτήρι γλυκό Σαντορινιό Vinsanto...

aeriko said...

Με την θλιψη που βγαζουν αυτες οι ασπρομαυρες φωτογραφιες, μου ταιριαξε περισσοτερο μια μαυρη μπυρα.

Στην υγεια μας λοιπον...

Anonymous said...

Ακριβως αυτό σκέφτηκα κι εγώ...για αυτό βάζω την αντίθεση με κόκκινο χρώμα σε γυάλινο ποτήρι...και της "ζεστασιάς" του που θα διαπερνά το σώμα της ασπρόμαυρής μου φιγούρας...Ας τα βλέπω ασπρόμαυρα αλλά ας τα νοιώσω λίγο πιο κόκκινα και γλυκά απο την γεύση στα χείλη...και έτσι μπορεί να πάρει χρώμα και το υπόλοιπο...

Anonymous said...

δεν μου βγάζουν κάποια θλίψη αυτές οι ασπρόμαυρες, μου αρέσουν πολύ,με μαγεύουν...
εξάλλου υπάρχουν και οι χρωματιστές που μας χαμογελούν...
όπως νοιώθει ο καθένας...
μαριαλένα ,το κρασί δεν το ξέρω ¨(
στείλε ένα μπουκάλι¨))μου αρέσουν τα κόκκινα κρασιά...ευχαριστώ

aeriko said...

Οι ασπρομαυρες γενικα μου αφηνουν μια θλιψη ή/και ρομαντισμο οταν τις βλεπω. Αυτες παρολο που μου φερνουν πολυ ευχαριστες στιγμες μου θυμιζουν και ενα συννεφιασμενο "βαρυ" τοπιο.