Κολλήματα #54 (All My Friends Are Dead)

"αν δεν πιστεύουμε πια ότι οι άνθρωποι θα ειναι μια μέρα ίσοι,
αν δεν πιστεύουμε ότι μια μέρα θα είναι ευτυχισμένοι,
δεν εχουμε παρά να τιναχτούμε στον αέρα."
(H Έπαυλη Των Ανδρών - Ντενί Γκέτζ http://www.youtube.com/watch?v=atC7ak4n5Ig )



Εχω γραψει απειρες φορες οτι μου αρεσει να διαβαζω ταξιδευοντας, αγαπημενο μερος τα αεροδρομια, με καλυτερο ολων το Schiphol στο Amsterdam. Αυτο το ταξιδι στην Κρητη μου εδωσε και την δυνατοτητα να διαβασω αρκετα. Οπως και να ακουσω μουσικουλες, καινουργιες αλλα και να μου ερθουν παλι στο μυαλο παλιες.

Με βαση τον τιτλο του ποστ που βασιζεται σε αυτο και επισης εχει εμπνευστει απο αυτο...

Μου ηρθε αυτο...
Alterkicks - The Cannibal Hiking Disaster
I took a strip off of his thigh
a muscley bit I start to fry.........
He knows of what I tried to eat
he was not dead he was asleep
How d'you explain to your best pal
that you've become a cannibal?

Θανασης Παπακωνσταντίνου - Απόψε
Απόψε το τραγούδι θα'ναι σαν προσευχή
θα είναι ελαιώνας σε ξεχασμένη γή
απόψε το τραγούδι θα γίνει αγκαλιά
που θα χωράει και σένα κι ας είσαι μακριά.


Απόψε τη σελήνη δεν τη γελάει κανείς
βασιλικό χαιδεύει με τό'να χέρι της
και'γώ που δεν κοιμάμαι και γώ που ξαγρυπνώ
δεν ξέρω αν θα πεθάνω ή αν θα γεννηθώ


Απόψε η καρδιά μου θα γίνει ένα παλιό
ποδήλατο που θέλει να βγεί στον ουρανό
τον Μάσιμο Τροίζι να βρεί και να του πεί
πως μέσα σε μιά νύχτα αλλάζει η ζωή.


Απόψε το τραγούδι θα γίνει αγκαλιά
που θα χωράει και σένα κι ας είσαι μακριά...


Χειμερινοί Κολυμβητές - Το πολλαπλό σου είδωλο
"Το τραγούδι «Το πολλαπλό σου είδωλο» το είχαμε αφήσει τελευταίο, επειδή ήταν αρκετά δύσκολο για τη φωνή μου. Το παίξαμε μία φορά, δεν μου άρεσε και είπα στον Παπάζογλου να το ξαναγράψουμε. Εκείνος είχε ένα ραντεβού και βιαζόταν. Εξοργίστηκε και μου μίλησε σχετικά άπρεπα. Ενιωσα πολύ άσχημα. Ή έπρεπε να μαλώσω και να μη γίνει ο δίσκος ή να σκύψω το κεφάλι και να το αφήσω να περάσει. Δεν ήξερα τι να κάνω. Οπότε, εκείνη ακριβώς τη στιγμή, η κοπέλα για την οποία είχα γράψει το τραγούδι και με την οποία είχα χαθεί, σαν από μηχανής θεός, κατέβαινε τις σκάλες του στούντιο στο βάθος. Μόλις την είδα, ξεχάστηκα και γράφτηκε η πολύ ωραία, συγκρατημένα δραματική, εκτέλεση του δίσκου."


Lord Cobra Y Los Hnos. Duncan - Love Letters (απλα τελειο!!!)

Χαινηδες - Ο Ακροβατης
Για ιδέστε τον ακροβάτη που κι όταν πέφτει γελά
και ποτέ δεν κλαίει, ποτέ δεν κλαίει

Mode Plagal - Λερικος
Βλέπω τον κάμπο πράσινο
κι είν' η καρδιά μου μαύρη
κι όποιος μου την εμαύρισε
απ' το Θεό να τα 'βρει

Ντινος Σαδικης - Δεν ήταν απαισιόδοξο τραγουδάκι

ARBand - Yellow Lie
Στο πρωτο τους live που ερχεται!!!

και το 9ο για να συνοδεύσει το μυαλό μεχρι την φωτογραφια...
Μίλτος Πασχαλίδης - Ένα τρεχαντηράκι

No comments: