Sunday Morning

Fading Dreams II by mrcool256 - Deviantart

Κυριακή πρωί, τέλος ακόμα ενός σαββατοκύριακου.

Τις τελευταιες μερες υπαρχει μια αισθηση νοσταλγιας στον αερα. Εχω αρχισει και κανω skimming το blog για να βρω καποιες πληροφοριες (περισσοτερα την τεταρτη). Βλεπω πως ξεκινησε το blog, πως ημουνα (ψυχολογικα, συναισθηματικα). Γεγονοτα... Ειδα ατομα που ειναι/ηταν στην ζωη μου.

Μου δινει και μια ωθηση να ασχοληθω περισσοτερο ξανα.

Ταυτοχρονα διορθωνεται μια μαλακια που ειχα κανει πριν κανενα 6μηνο, ειχα σβησει τα περισσοτερα μαιλ απο τον λογαριασμο μου και ειχα χασει πολλες συζητησεις με φιλους. Χθες μου ηρθε ενα απο τα τελευταια κομματια του παζλ και σημερα το πρωι με τον καφε διαβασα το κομματι που μου ηρθε χθες και μου ηρθαν πολλες μνημες στο μυαλο. Ωραιες, ασχημες...παντως δικες μου (και του ανθρωπου απεναντι)

Το παραξενο να διαβαζω συζητησεις που μου ηρθανε απο το googletalk και να υπαρχει ο Βαγγελης και o me και ο me να μην ειμαι εγω...να ειμαι ο Βαγγελης...

Η αισθηση οτι αλλαζουμε ταυτοχρονα αλλα προς διαφορετικες κατευθηνσεις, απο ενα μαιλ για ενα συγνωμη που συγκατοικησαμε (δλδ εχω πηγα μετα πραγματα μου χωρις να με ξερει καλα καλα) μεχρι το τωρα!


In my dream I was drowning my sorrows but my sorrows, they learned to swim

2 comments:

romfea said...

Και σαν κληρνομιά στα παιδιά μας θα αφήσουμε τον κωδικό τους Gmail λογαριασμού....

Για να διαβάζουν τις Κυριακές πίνοντας καφέ το πρωί...

aeriko said...

Xexe den to eixa skeftei pote etsi!

Sou egw zhthsei ton titlo enos bibliou... :(