Τιμημενη αγροτια

Χθες πηγα μετα απο μηνες στον κηπο να καλυψω ενα συναδελφο που ηταν αρρωστος και ελειπε. Συμπτωματικα (αυτο το serendipity θα μας φαει), ηταν οι μερα που επρεπε να καθαριστει ο κηπος απο την περσινη σοδεια, και μαζι να ξηλωθουν τα ηλιοτροπια (να θυμισω οτι ημουνα αυτος που με σκληρη :P δουλεια τα ειχα βαλει. Να πω για την καταπληκτικη μνημη του Λεζ (ο οποιος φαινεται στο βαθος της φωτογραφιας με το κεφαλι του ηλιοτροπιου) που θυμοταν οτι εχω τα ειχα φυτεψει και οτι μου αρεσουν πολυ.

Οση ωρα ξηλωναμε τα ηλιοτροπια σιγοτραγουδουσα Παυλιδη "Οταν πεθαινει γυρω καθε ομορφια". Στις φωτογραφιες πρωτα εγω με την καταπληκτικη μου γαμπα Βαμβακουλα και την αμφιεση ψαρα (ή εχω να παω στο πανεπιστημιο μετα και να μην γινω χαλια και με 47 νουμερο βατραχοπεδιλο δεν βρηκα γαλοτσα μονο κατι μποτακια στυλ Martins με σιδερο μπροστα και θυμηθυκα τα νιατα μου και η παρενθεση γινεται τεραστια. Τελος παρενθεσης). Το κτιριο που φαινετα πισω ειναι το κολλεγιο μας!!!!









Ακολουθουν καποιες φωτογραφιες βολτα στα θερμοκηπια, εχουμε τρια.
Σε αυτες τις τρεις ειναι φρεσκα κολοκυθακια (courgettes) αλλα λιγο τεραστια!



Το ενα θερμοκηπιο μας.


Αγγουρακια και ντοματουλες




Αυτοματη μυγοσκοτωστρα



Ο Αγκαλιτσας


Πιπεριτσες

Οι ανοιχτoπρασινες ειναι πολυ μικρες καπου ενα εκατοστο, αλλα τις δοκιμασα και με πιασανε τα ζουμια, μυτη ματια κλπ. Καινε!!!:-)




Παντως συμφωνω με τον μικρο Φωτακο οτι το να φροντιζεις τον κηπακο ειναι χαλαρωτικο.

6 comments:

Anonymous said...

very cool.

Anonymous said...

haha.

KitsosMitsos said...

Το ευχαριστήθηκες πάντως και φαίνεται!
Επιστροφή στη φύση...

M said...

Τρελό γέλιο με τον αγκαλίτσα και την αυτόματη μυγοσκοτώστρα! :-)

Anonymous said...

Εγώ όποτε φροντίζω τον δικό μου κηπάκο... βρίζω την ώρα και τη στιγμή που το αποφάσισα!

mierdito said...

@Wheeled loader & Hydraulic Loader
Αν ενδιαφερεστε για δουλεια...στειλτε μου μαιλ!

@kitsosmitsos
Αχχχ ναι! Μου ανοιξε η ορεξη για εκδρομες και επιστροφη στη φυση. Καμια σχεση με το γνωστο ασμα!

m
Η αυτοματη μυγοσκοτωστρα θα ειναι καλη πατεντα για το καλοκαιρι, αν εχεις 3-4 δεν θα εχεις προβλημα. Θα τις πατενταρω μαζι με τα χνουδωτα σελοτειπ.

unclescrooge
Που ειπαμε οτι μενεις? Μπορω να ερθω να δωσω ενα χερακι! Αν εχεις καφε και μπισκοτακια!!:)