Don't believe everything you read

Ειχα γραψει για την συναυλια στο Βερολινο. Επειδη μας ειχε φανει πολυ χαζο να βρεθουμε για 24ωρες και βασικα το ταξιδι που θα κανω εγω. Sunderland - Edinburgh - Berlin και τουμπαλιν. Ετσι μεσα σε πολλες βλακειες που ακουστηκανε και σε σχεση με ενα σχετικο αρθρο σε μια εφημεριδα, αν θυμαμαι καλα. Αποφασισαμε να πουμε οτι ειμαστε και καλα αρραβωνιασμενοι και το βαλουμε στο facebook με τον γαμο στο Βερολινο. Οι ηλιθιες ιδεες!!!!

Οταν γυρισα στην δουλεια απο τις διακοπες, με ρωτησανε αν ειχα να πω κατι τελικα επρεπε να μου παρουνε δωρο...Δικαιολογουνται γιατι δεν ξερω ποια ονοματα ειναι για αντρες και ποια για γυναικες. Τον ΤερραΝεον στο exchange τον ρωτησανε αν ειναι gay. Ακουσαμε διαφορα ηλιθια σχολια απο φιλους και κεντρικο νοημα οτι εχετε χαζεψει τελειως.

Σημερα μλωντας με τον πατερα μου και λεγωντας βλακειες και στο οτι δεν εχω χρονο, μου ειπε φυσικα εχεις οικογενεια τωρα, εισαι αρραβωνιασμενος και γαμηθηκε στα γελια. Ειχα ξεχασει οτι ειναι στο facebook:) Το βραδυ μιλωντας με την μητερα μου το ανεφερα και τρελλαθηκε :) Πριν μερικες μερες μια οικογενειακη φιλη, της ειπε οτι ο γιος της, της ειπε οτι εχω αρραβωνιαστει αλλα δεν καταλαβε με ποιον. Υποθετω και να της ειπανε θα μπερδευτηκε...:) Η μητερα μου δεν ειχε ιδεα τι γινοτανε και απο που ηρθε... Δεν τις αρεσε η ιδεα να γραφω βλακειες. Μα γιατι...

Τεσπα...ειναι ενας καλος τροπος να φαινεται τι βλακειες μπορει να γραφει ο καθενας, και οτι δεν σημαινει οτι ειναι σωστες.

Καλο 3μερο....

No comments: