Κολληματα #16a (Σεπτεμβρης)


Σεπτεμβρης - Δημητρης Λαδας

Τρέχεις πάνω στο χαλί
τρέμεις σαν μικρό πουλί
ούτε γλύκα, ούτε καημός
στον καθρέφτη σου σκυφτός
τεντωμένο το σκοινί
το στήθος μάνα μου πονεί
πίσω, πίσω μην κοιτάς
σημασία έχει ν’ αγαπάς...

Ν’ αγαπήσω θέλω, ν’ αρπαχτώ
μες στ’ αυτί μου μουρμουρώ
μουρμουρίζω ψεύδομαι
ότι θυμάμαι χαίρομαι
έλα λοιπόν και κάτι θα βγει
είν’ η φωνoύλα μου που αντηχεί
σε σκονισμένα, κίτρινα μονοπάτια
ούτε λιμνούλες μα ούτε και παλάτια...

Μπήκε Σεπτέμβρης, όπου να ‘ναι θα βγει
κι η πόλη πάλι στα στολίδια της πλέει
μπροστά στον πύργο τεντωμένο σχοινί
μια μηχανή ακροβατεί
ακροβατώ κι εγώ μαζί της
κι είμαι ακροβάτης στο κρεβάτι και θύτης
θύμα μου είν’ μια πονηρή αλήθεια
βαθιά κρυμμένη όπως στα παραμύθια
που ακροβατεί κάτω από τα φεγγάρια
κι η θάλασσα δεν είν’ νερό είναι λάδια
τον Αύγουστο σκάει δυο φορές η σελήνη
τι θαυμαστό συμβάν κανείς δεν θα μείνει...

Κανείς, μανούλα μου γλυκιά
αν και στο τέλος η παράσταση αρχίζει
κλείσε τα μάτια πάρε ανάσα βαθιά
μες’ στο τρελό το δειλινό το δειλινό που γυαλίζει...

Με νέα στολή λοιπόν αντί για ρομφαία
μέσα στον άνεμο σαν τον Περσέα
μια κιβωτός μ’ αναμμένα φανάρια
κι εγώ απ’ την άσφαλτο μαζεύω πετράδια


Καθε Σεπτεμβρη - Φοιβος Δεληβοριας
Wake me up when September ends - Green Day
The Pan Within - The Waterboys

5 comments:

Anonymous said...

Pou to thumithikes kale auto? Septemvris tou Lada?...agapimeno...

Anonymous said...

Η φωτό από που είναι?

mierdito said...

@marialena

να σου θυμισω οτι εχουμε σεπτεμβρη!:P

Ειναι οι στιχοι που ειναι υπεροχοι (οπως καταλαβες το "ότι θυμάμαι χαίρομαι", απολυτα) αλλα πλεον αρχιζουν να βγαζουν νοημα.

αγαπημενο? να σου θυμισω ποιος μου το ειχε μαθει? :x

@unclescrooge

Ειναι στο Εδιμβουργο, ο δρομος λεγεται Candlemaker Row αλλα το σημειο ειναι γνωστο γιατι βρισκεται εκει το αγαλμα του Greyfriars Bobby (Αξιζει να τον γκουγκλισεις, να μαθεις την ιστορια του). Ειναι απο τα μερη που μου αρεσουν πολυ.

Anonymous said...

poios mou to eixe mathei?!
Den se gnwrisa sta 20 mou...

mierdito said...

βρε χαζο!!!

διαβασε καλυτερα...

"να σου θυμισω ποιος μου το ειχε μαθει?"

ποιος το ειχε μαθει σε μενα!

το ξερω οτι ειναι αγαπημενο σου...εσυ μου το εμαθες:)