Η μπαλάντα ενός φιλήσυχου [updated]



Ομολογω οτι την Μαρια Δημητριαδη που εφυγε σημερα δεν την εχω ακουσει σχεδον καθολου. Ξερω οτι εχει τραγουδησει τραγουδια μεγαλων συνθετων και ειχε φανταστικη φωνη αλλα δεν ειχε τυχει να την ακουσω, εκτος απο ενα τραγουδι.


Η μπαλάντα ενός φιλήσυχου

Πώς να κοπάσει ετούτη η τρικυμία
τα κύματά της με καταζητούνε
φορούν οι φίλοι πορφυρό μανδύα
με ρούμι οι βοριάδες με κερνούνε

Στον όλμο εκεί υπνοβάτης βλαστημάει
και τρώει ένα κουλούρι σκεφτικός
έφυγε απ’ την καρδιά μου ο πανικός
και γελαστός την πόρτα μου χτυπάει

Άλογο ατίθασο μακριά με φέρνει
στων κυνηγών του χρόνου την αυλή
ο πυρετός τους την ζωή μου παίρνει
και τ’ άλογό μου τρέπει σε φυγή

Η τρικυμία ποτέ δε θα σβηστεί
για μιαν ανεξιχνίαστην αιτία
καρφώθηκα σε όμορφη εξορία
το πέλαγο καρφί μου και σφυρί


[update]

Με διορθωσανε...Μου ειχε στειλει η φιλη μου πριν 5 μερες αυτο. Μου ειχε αρεσει παρα πολυ αλλα δεν το θυμηθηκα σημερα.

 Βγάλε με απόψε βόλτα  

Εδώ αρχίζει ο κόσμος σου
τραβιέται το σεντόνι
κι αυτό που κρύβει ο φόβος σου
η νύχτα φανερώνει.

Βγάλε με απόψε βόλτα
στου κορμιού σου τα στενά
κι άσε ανοιχτά τα φώτα
να σε βλέπω καθαρά.

Εδώ αρχίζει ο κόσμος σου
μια σκοτεινή παγίδα
και γίνεται ο φόβος σου
της νύχτας μου η σειρήνα.

No comments: