2 Απριλίου Παγκοσμια Ημερα Ενημερωσης Για Τον Αυτισμο.



Δεν ξερω τι να γραψω...

Απλα οτι ελπιζω να ειναι τα πραγματα καλυτερα στο μελλον? Στο μελλον (γιατι στο μελλον δεν θα ειμαστε εδω αλλα θα ειναι τα παιδια/αδερφια/συγγενεις μας), αλλα ειναι και αυτοι που το μελλον τους ειναι τωρα και δεν εχουν κατι... να δωσουν στα παιδια τους.

Καλυτερα να διαβασει καποιος τι λενε οι γονεις.

http://gasbird.blogspot.com/
http://partyfor5.blogspot.com/
http://autismos.blogspot.com/
και στην ετικετα "Αυτισμος" που εχω.
(update....) Τυχαια βρηκα αυτο... και μου αρεσε απιστευτα πολυ.
και τα προβληματα τους, αλλα ισως και περισσοτερο τις χαρες τους.
Ενα πραγμα που εμαθα ειναι ποσο πολυ μπορεις να χαιρεσαι με μικροπραγματα.

Αφιερωμενο ποστ στους μαθητες μου και τους συναδελφους μου. Στους τρεις blogger απο πανω, αλλα περισσοτερο στα παιδια τους. Στην μητερα μου αλλα περισσοτερο στον αδερφο μου που εμαθε τι ειναι αυτισμος (χαζο αλλα νοιωθω τυχερος) και οσους φιλους με εχουν βοηθησει σε κατασκηνωσεις και σε δυσκολες οικογενειακες αυτιστικοστιγμες.

6 comments:

Maria said...

ΩΡΑΙΟ ΠΟΣΤ,

οι φωτο , τα λογια....

τα εχεις πει ολα.............

Marialena said...

Τα παιδιά...τα παιδιά...τα παιδιά...
Μόνο αυτό μου βγαίνει να πω...

The Gasbird Familly said...

Όλοι οι εμπλεκόμενοι σ'αυτή την ιστορία ,γιορτάζουμε σήμερα!
Εύχομαι δύναμη στα παιδιά μας ν'αντέχουν το νευροτυπικό κόσμο που ζουν,δύναμη στους γονείς για να τα στηρίζουν και δύναμη στα αδέλφια για τη βαριά κληρονομιά που τους αναλογεί.
Πρέπει να τα πούμε κι από κοντά κάποια στιγμή!!!
Ευχαριστούμε!

aeriko said...

@Maria-Maria

Ευχαριστω για το σχολιο! Μου φτιαξε την μερα.

@Μαριαλενα

...δεν ξερω τι να σου γραψω... :-(

@Οικογενεια...

Δεν ξερω αν μιλαω με μπαμπα ή μαμα, μικρη σημασια.

Δυναμη και κουραγιο, στα αδερφια που δεν τους ειναι ευκολο να δεχτουν το αλλο μελος της οικογενειας.

Για συναντηση, θα κατεβω Ελλαδα καλοκαιρι. Οποτε θελετε και μπορειτε, θα μιλησουμε τοτε με μαιλ ή μεσω Μαριλενας.

Φιλια!

xryc agripnia said...

Μπραβο σου!
Ειναι μεγαλο πραγμα αυτο που λες!

aeriko said...

Ευχαριστω και καλως ηρθες Archive...