Set the fire to the third bar

Την Τριτη πηγα να δω Snow Patrol.

Ειναι γνωστοι απο το Chasing Cars, τουλαχιστον σε εμενα. Αν και εχουν βγαλει 5 cd και 2 EP. Ακουγα στο ραδιο για καιρο το Chasing Cars, πριν 2 χρονια, χωρις να ξερω τι ειναι. Μια μερα σε μια ασυνηθιστη μεταφορα ακουσματων, εχω συνηθως μουσικη προς την αντιθετη μερια, ενω μου ερχονται λιγα και πολυ καλα. Η Μαριαλενα μου στειλε το Eyes Open, το προηγουμενο cd τους. Το ακουσα 2-3 φορες και το ξεχασα χωρις να προσεξω καποιο αλλο τραγουδι.

Καποιους μηνες αργοτερα μου εστειλε να δω το βιντεακι του Set the fire to the third bar.



Για καποιο λογο δεν μου εκατσε το βιντεακι και δεν μου αρεσε. Οταν το ξανακουσα απο το cd, τρελλαθηκα, μου αρεσε παρα πολυ και ειδικα το πως δενουν οι φωνες των Gary Lightbody και Martha Wainwright. Το τραγουδι παραδοξα ηταν μια κρυο μια ζεστη, youtube και βιντεο, ξενερωμα. Cd...Τελειο!!!!!!

Δεν ακουσα ξανα αλλα τραγουδια και μια συναδελφος που θα μου εφερνε το καινουργιο το cd τους αλλα το ξεχνουσε για μερες. Ετσι πηγα χωρις μεγαλες προσδοκιες. Στο μυαλο ειχα μονο το να ακουσω το Chasing Cars και το Set The Fire To The Third Bar.. Η συναδελφος μου ειπε οτι τους εχει δει δυο φορες και οτι ο τραγουδιστης ειναι ο μεγαλυτερος φαν τους. Φαινεται να το απολαμβανει απιστευτα και εχει επικοινωνια με το κοινο.

Η συναυλια ηταν στο Arena στο Newcastle. Eνας τεραστιος χωρος που γινονται αγωνες χοκευ



και η συναυλια αρχισε...


μερικες εικονες....






και καποια βιντεο...και κλασσικα φαλτσαρω :-)




και ενα τραγουδι που παιξανε και μου κολλησε...



Εντυπωσεις....αξιζανε παρα πολυ...και μπαινουνε και αυτοι στα καλοκαιρινα ισως...

No comments: