:-)

Γυρναω σπιτι και βρισκω δυο γραμματα.

Το πρωτο ηταν αντιγραφο απο το καινουργιο συμβολαιο στην εταιρια. Απο τελος Φλεβαρη, αφησα την διδασκαλια των μαθηματικων, αν και ακομα ανακατευομαι στο καθορισμο και ελεγχο στοχων των μαθητων. Βοηθωντας και την κοπελα που ειναι βασικα υπευθυνη για αυτο το κομματι και ειναι λιγοτερο απο εξι μηνες στην εταιρεια. Πλεον ειμαι βοηθος, εχωντας κρατησει την βαθμιδα μου, το οποιο επηρεαζει και τα μισθολογικα μου. Υποστηριζω τους μαθητες και το ατομο που κανει το μαθημα σε οτι χρειαζονται. Για 1-1 μαθημα, να μαζεψω τους μαθητες, παροχη υλικων και αξιολογηση των μαθητων (καθως εχω χρονο να παρατηρω) και αξιολογηση κατα ποσο εχουν εκπληρωσει τους στοχους. Αυτα σε γενικα γραμμες. Πιο ειδικα την Δευτερα ειμαστε ενα μεγαλο γκρουπ 6 ατομων προσωπικο και 9 μαθητες. Το προσωπικο ειναι οσοι εχω μεγαλυτερο βαθμο συννενοησης και σχεδον ιδιο τροπο σκεψης. Οτι κανουμε εχει να κανει σχεση με expeditions. Συνηθως το πρωι παμε σε καποιο κοντινο και περπαταμε σε μονοπατια για μιαμιση ωρα και το απογευμα στηνουμε διαφορες σκηνες στον κηπο (απο ατομικες μεχρι 8 ατομων), ωστε να εξοικειωθουν γιατι οταν παμε για καμπινγκ θα πρεπει να τα κανουν μονοι τους και γρηγορα.

Ανεβαινει πολυ η αυτοπεποιθηση τους και ο βαθμος ανεξαρτησιας τους αλλα ο αυτισμος τους παραμενει, δεν μπορουνε τις λασπες οποτε δεν θα πατησουν σε λασπες (σχεδον με τιποτα) ακομα και αν ειναι στο βουνο σε ενα μερος που εχει μονο λασπες και δεν μπορεις να πας αλλου. Θα μπορουσαν να μεινουν εκει για μερες. Δεν θελουν να ερθουν για καμπινγκ την Τριτη ή Τεταρτη ή Πεμπτη κλπ κλπ γιατι καθε Τριτη ή Τεταρτη ή Πεμπτη ειναι στο σπιτι τους και δεν μπορουν να σκεφτουν οτι δεν θα ειναι εστω μια φορα. Τον Νοεμβριο ενας μαθητης δεν κοιμοταν γιατι παντα κοιμαται μονος του στο δωματιο του και ενας αλλος μαθητης ροχαλιζε και δεν τον ενοχλουσε. Στο καμπινγκ που εχουμε την χορωδια ροχαλητου, με εμενα τον χειροτερο, θα εχουμε γελιο. (Στο τι χρειαζομαστε οταν παμε για καμπινγκ εχει υποσημειωση οτι αν ειμαι και εγω πρεπει να εχουν μαζι τους ωτοασπιδες!!!!!!!! :D).

Αλλες μερες παω στο κολυμβητηριο και γυμναστηριο ή βγαινω εξω για independent traveling και independent living. Οι μερες περνανε πιο γρηγορα, ειμαι ωρες ατελειωτες σε πισινα και πληρωνομαι για αυτο...οτι καλυτερο δηλαδη.

Αλλες μερες βγαινω για να βοηθησω τους μαθητες να βελτιωσουν, Independence traveling skills και την επαφη με τον κοσμο, επισκεψεις στην πυροσβεστικη και την αστυνομια, γνωριμια με security του εμπορικου στην πολη (ασχετα αν γελωντας, και ισως πολυ πιθανο, λεγαμε οτι θα ψαχνουν παντα το συγκεκριμενο ατομο :)).

Συν οτι δεν εχω πλεον την χαρτουρα που ειχα. Ειμαι πιο χαλαρος απο ποτε, σχεδον δηλαδη. Ειμαι σε κατασταση αποσυμπιεσης και περιμενω υποθετω το Πασχα να ηρεμησω τελειως.

και το δευτερο γραμμα ηταν μια φημη που κυκλοφορουσε, και κατι που ειχαμε ζητησει. Τα ατομα που δουλευουν σε ξενωνες ειχανε 10 βδομαδες διακοπες, ενω εμεις 8. Σημερα λοιπον ηρθε το γραμμα της εταιριας που ανακοινωνει οτι απο 1 Απριλιου θα εχουμε 10 βδομαδες διακοπες!!!!!!!!!!!!!!! Γιουπιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)


Αααα και υποσχεθηκα φωτο απο Red Nose Day



No comments: