Irn Bru

Υποθετω στους περισσοτερους δεν λεει κατι ο τιτλος...Κανονικα γραφεται Iron Brew (αν και το προφεραμε Άιρν Μπρρρρρρρ) και ειναι αναψυκτικο στην Σκωτια. Με ιστορια απο το 1901 και στην Σκωτια ειναι δημοφιλες, εχει τις ιδιες πωλησεις με την κοκα-κολα.

Την προηγουμενη κυριακη γυρνωντας απο διακοπες και πετωντας απο Αμστερνταμ για Εδιμβουργο κατεληξα σε ενα χωριο κοντα στην πολη, σε μια οικογενεια Ινδων. Ο φιλος μου ειχα ξεχασει οτι ειχε μολις παιδι (4μηνων - ο πελαργος φερνει συνεχεια καινουργια μωρα και εχω χασει το μετρημα). Ετσι ειχαμε τους γονεις απο την Ινδια για πρωτη φορα στην Σκωτια για να δουν το εγγονι...και εμενα να απολαμβανω απιστευτο ινδικο φαγητο:)
Μεσα σε ολα ομως, ο αρχοντας του τηλεκοντρολ ο μπαμπας-ινδος και εγω να βλεπω κρικετ για οσο αντεξα μεχρι που με πηρε ο υπνος στο πατωμα. Ηταν μια απο τις 2-3 φορες στην ζωη μου που ενοιωσα οτι καταρρεω απο κουραση. Η βδομαδα που ειχε περασει ηταν τελεια αλλα χωρις υπνο και επειδη παρεκλινω...οτι χρησιμο πηρα απο την τηλεοραση εκεινη την μερα ηταν η διαφημιση του Irn Bru. H διαφημιση λεγεται Ιf... και εχει σαν σκοπο να δωσει την υφη της Σκωτιας βαζιζομενη στο ποιημα του Kipling - If... (το εχω κανει ποστ παλιοτερα)

Το εχω πει και θα το ξαναπω, αυτη προφορα με τρελλανει...μου λειπει απιστευτα...


Τελειωνοντας και ας γινω λιγο κουραστικος, η προηγουμενη βδομαδα ηταν απλα τελεια και συνιστω σε οσους μπορουν να πανε σε EVS ή youth exchange. Μια πρωτη ιδεα για τα προγραμματα μπορει να παρει καποιος απο το TerraNeon.
Δυστυχως οι μισες μου φωτογραφιες κανουν βολτα σε Βελγιο και Γαλλια αλλα σε μια βδομαδα εβγαλα καπου 5G οποτε εχω να πορευτω...απλα δεν εχω απο Εδιμβουργο:(

2 comments:

Σοφία said...

Χαχαχα άπαιχτοι οι Σκωτσέζοι!! Το Άιρν Μπρρρρ δεν με τρελαίνει, πάντως ζηλεύω το ινδοφαγητό, κι ας συνοδεύεται από ατέλειωτες ώρες κρίκετ!!!

aeriko said...

Ουτε μενα μου αρεσει το Μπρρρρ, αν και εχω χρονια να το δοκιμασω.

Το ινδικο τελειο!!!!!και το κρικετ....οτι πρεπει να με νανουρισει:)