is it the beggining of the end?
Οι ¨I'm from Barcelona¨ στο Ola kala (ξερετε ολα καλα θα μας πανε κλπ)


Have you ever felt that nothing's ever going your way?
Every good thing that you find is always running away

Don't be afraid
Don't be afraid
'cause everything is gonna turn to be OK
Don't be afraid

Το σαββατοκυριακο περασα υπεροχα, εξαρταται πως το βλεπει κανεις βασικα, αλλα κοιταμε το αποτελεσμα.

Την Πεμπτη πηρα ενα μηνυμα απο ενα φιλο μου. "Μικρε τι κανεις? Εδω χαος". Το χαος δεν μου το εξηγησε, περιμενω ακομα τηλεφωνο να μαθω (αλλα εχει σχεση με την δουλεια του). Την Παρασκευη ηρθε ενα τηλεφωνημα. "Χαος". Απο αλλο προσωπο αυτη την φορα. Μαλλον το ιδιο χαος με το προηγουμενο. Θα ξερω υποθετω την Τριτη περισσοτερα.

Στο τηλεφωνο μεσα σε μιση ωρα εμαθα για το τι εχει γινει τους τελευταιους μηνες και ειδικα τι εγινε τις τελευταιες μερες. Λυπητερο να τελειωνει ετσι μια κατασταση.

Το θετικο με ολα, οσο και να φοβαμαι για τις εξελιξεις, ειναι οτι αποφασισα οτι δεν πανε χειροτερα τα πραγματα με καποιον τομεα της ζωης μου και πρεπει να φτιαξω καποιον αλλο.

Δεν προχωρησα την πτυχιακη μου τοσο καιρο, οσο και να την βλεπω μπροστα μου τοσους μηνες και ενας λογος ηταν... δυσκολο να εξηγησω δυστυχως.

Και ας εχουν παρει πτυχιο ολοι οι υπολοιποι, οπου να'ναι αρχιζουν την πτυχιακη οι επομενοι. Μου εχουνε παει τα περισσοτερα λεφτα απο την δουλεια στο πανεπιστημιο, αλλα δεν μπορουσα να δουλεψω, δυστυχως καποια πραγματα ειναι θεμα ρυθμου για μενα και τον ειχα χασει. Τι και αν προσπαθησα να τελειωσω με τους υπολοιπους...απιαστο ονειρο... Απο ταν τελειωσανε, Σεπτεμβριο ακομα η Μαριαλενα, ο romfea και οι υπολοιποι φανταζομουνα οτι θα τελειωνα συντομα. Τον Οκτωβριο θα τελειωνα με τον Ηλια αλλα ουτε με το Πανεπιστημιο Μυτιληνης ταυτιστηκα. Τον επομενο μηνα δεν ταυτιστηκα ουτε με τους υπολοιπους του μεταπτυχιακου που ειχαν καθυστερησει. Τα Χριστουγεννα ουτε με την πρωτη συγκατοικο που ειχα καθυστερησε και αυτη, ουτε, ουτε...

Τουλαχιστον με οτι εμαθα ξυπνησα και αρχισαν δουλευω παλι χθες. Ελπιζω να με θυμουνται ακομα στο πανεπιστημιο και να ακουσουν συντομα νεα μου.

2 comments:

M said...

Το καταλαβαίνω αυτό που λες για τους φίλους που πήραν πτυχίο. Κι εγώ άλλωστε την πρώτη διπλωματική την είχα αφήσει να σέρνεται επί ένα χρόνο. Όταν τελικά αποφάσισα να δουλέψω, όμως, την τέλειωσα σε δύο μήνες.

(Νομίζω θα στείλω το link να το διαβάσει μια καλή μου φίλη που έχει αφήσει τη διπλωματική του μεταπτυχιακού της να σέρνεται επί τρία χρόνια! Για να καταλάβεις, εγώ στο μεσοδιάστημα πήρα πρώτο πτυχίο, κάθησα ένα χρόνο, μπήκα στο μεταπτυχιακό μου, πέρασαν δύο χρόνια, κάνω τη διπλωματική μου κι αυτή είναι ακόμα στο ξεκίνημα...)

Υ.Γ. Εν τω μεταξύ το timing είναι φοβερό, πάνω που σου γράφω το σχόλιο μου σκάει στο blog μου το δικό σου. :)

aeriko said...

Για το timing δεν το συζητω, τα μεγαλα μυαλα συναντιουνται!!!!

Δηλαδη θα την τελειωσω σε 2 μηνες? Η μαλακια ειναι οτι εχω γραψει 10000 λεξεις οσο κανονικα χρειαζεται και με βλεπω να φτανω 13-14000 οποτε μου μενει να τελειωσω και στα συμπερασματα ειναι τα μπερδεματα:(

Πες στην φιλη σου να περασει μια βολτα απο δω να ιδρυσουμε συλλογο...Θα σου ελεγα να παρεις μερος....αλλα μην σε πιεσω!!!