Με αρεσει


Αστραπες στην Θεσσαλονικη, Σεπτεμβριος 2007


Mε αρεσει

...200 post

...ειπα ενα μυστικο (μου) σημερα και με εκανε να νοιωσω καλυτερα! :D

...μιλαω -τωρα- με μια φιλη μου μετα απο δεκα χρονια, δεν θυμομαστε γιατι ειχαμε σταματησει, γιατι ειχαμε μαλωσει.

...πηρα ενα γραμμα σημερα και μου ειπανε οτι θα ειχε και μια εκπληξη. Το ανοιξα,εβγαλα το γραμμα, αδειος ο φακελος. Το ξανακοιταξα αλλα τιποτα...Καποια στιγμη ασυναισθητα χαζευα τα γραμματοσημα και μου εκανε εντυπωση οτι δεν εγραφαν τι παρουσιαζε, ηταν μια ζωγραφια και μια φωτογραφια, πχ "πινακας ταδε" ή "Mhtsos Kitsos". Ξαφνικα συνειδητοποιησα οτι στην φωτογραφια ειναι ο αδερφος μου. Δεν ξερω ακομα γιατι. Υποθετω απο την ημερα για τον αυτισμο ή κατι τετοιο. Αν και το γραμματοσημο εχει ημερομηνια. Συγκινηθηκα, γιατι φανταστηκα οτι του δινεται εμμεσα η ευκαιρια να δει μερη που δεν εχει δει, χαζο αλλα ειναι η πρωτη σκεψη:)

3 comments:

Anonymous said...

Egw prospa9w na stamathsw na sou milaw edw kai 4 xronia ki auth 3anarxise? :)

Pwpw eisai polu pswnio telika kai den sou fainotane kai meta les emena.

Mou leipeis! Pote katebaineis? :-x

Μαριλένα said...

:-), πες μας κι ότι είπες το μυστικό κ μετά πήγες να δεις Ελλάδα-Σουηδία!!

aeriko said...

@Katerinoula

An den 8eleis na mou milas...giati grafeis edw?:)

6 bdomades meinane:)

@Μαριλενα

:P