House of Cards




Απο την βδομαδα ειμαι λιγο χαλια, στην αρχη νομιζα οτι εχω hay-fever (αλλεργια) αλλα μαλλον ειναι κρυωμα, την πεμπτη που ειχα εκπαιδευση και ειμασταν με ανοιχτα παραθυρα την αρπαξα για τα καλα.

Στην εκπαιδευση μεσα στα διαφορα...ειδαμε και καποια βιντεακια για να μας δειξουν το ευρος απο το φασμα του αυτισμου.

Το ενα που μου αρεσε πολυ λεγεται "A is for Autism" απο το Channel 4. Ειναι ισως οτι καλυτερο εχω δει για να μαθει καποιος για τον αυτισμο. Αν και ισως κορυφαιο "ντοκυμαντερ" για μενα ηταν "Η ζωη μου με τον Αλκη" του Κολλατου. Ταινια βασικα αλλα εχοντας γνωρισει τον Αλκη και βλεπωντας τον αδερφο του Αλεξανδρο να τον παιζει και εχοντας εναν Αλκη και εγω το θεωρω ενα τελειο ντοκυμαντερ....Τελοσπαντων το βιντεακι υπαρχει παρακατω.


Μας δειξανε και κατι πιο δυνατο...ισως πολυ δυνατο για καποιον που δεν εχει εμπειρια με αυτισμο. Παρολαυτα μου θυμισε οτι εχω ζησει μεχρι τωρα με ατομα με αυτισμο και οτι με εκανε να τον αγαπησω. Οντως στον αυτο-τους κοσμο. Περιγραφωντας την ισως παρομορφωση στην αντιληψη της πραγματικοτητας, μην αντεχωντας θορυβους αλλα αντεχωντας τον πονο, με διαφορετικη αντιληψη οπτικου πεδιου και κινησης. Κατι μη λογικο με μας.

Το κρυωμα με εκανε να γινω τηλεορασακιας...Ειδα για πρωτη φορα το "Σε ειδα" του ALPHA. Μου αρεσε αρκετα, και δεν ξερω πως ο ALPHA καταφερε φετος να εχει καλες σειρες. Τα "Υπεροχα πλασματα" μεσα σε αυτες. Ολες οι σειρες με ωραια μουσικουλα


James - Out to get you
James - Waltzing Alone
James - Sit Down
James - Lose Control
James - Gaudi
Radiohead - No Surprises
Radiohead - House of Cards
Kimya Dawson - Tire Swing
Arctic Monkeys - Fluorescent Adolescent

Οτι μπορεσα να ανακαλυψω. Τα 3 τελευταια ηταν αγνωστα μεχρι τωρα αλλα αγαπημενα πλεον.

Η σειρα βασιζεται στην ιδεα της στηλης της Athens Voice - Σε ειδα.

O καιρος ειναι υπεροχος τις τελευταιες μερες και ηταν μια καλη ευκαρια την Πεμπτη να γυρισω απο την εκπαιδευση που ειναι στην αλλη μερια του ποταμου με τα ποδια.

Οι ανεμογεννητριες ειναι κομματι του εργοστασιου της NISSAN. Το εργοστασιο υπαρχει απο το 1986 και εδωσε πνοη στην πολη καθως εκεινη την περιοδο ειχαν αρχισει να κλεινουν το ενα μετα το αλλο τα ναυπηγεια και τα ανθρακωρυχεια και η ανεργια ειχε αρχισε να αυξανεται (ενα αλλο παραδειγμα εκεινη της καταστασης, ειναι οτι εχω γνωρισει πολυ κοσμο που δουλευε σε ναυπηγεια και ορυχεια και που δουλευουν πλεον στην εταιρια που ειμαι, η οποια ξεκινησε περιπου εκεινη την περιοδο και ο τομεας της φροντιδας -τοτε- ατομων με αναπηριες ειχε μολις αρχισει να αναπτυσσεται).

To εργοστασιο θεωρειται απο τα πιο οικολογικα στην Ευρωπη και μου ειπανε οτι εχει την μεγαλυτερη παραγωγη αυτοκινητων- στην Ευρωπη επισης.

H Queen Alexandra Bridge, η μια απο της δυο γεφυρες που ενωνουν τις δυο οχθες της πολης. Η αλλη γεφυρα ειναι η Wearmouth Bridge.


To Stadium of Light, το γηπεδο της Sunderland.


Περπατωντας στην γεφυρα

και φωτογραφια απο την γεφυρα προς τις εκβολες του ποταμου, με τo Stadium of Light, το γηπεδο της Sunderland να φαινεται στο βαθος. Το κτιριο στο ποταμι ειναι μια pub και θα ειναι στοχος εκδρομης στο μελλον:)

2 comments:

Μαριλένα said...

Το ΄χω δει κι εγώ αυτό το βίντεο στο σεμινάριο του Early Bird..
Περαστικά σου

aeriko said...

Η εκπαιδευτρια στο αλλο βιντεο λεγεται τελικα Phoebe Caldwell. Βρηκα οτι εχει γραψει βιβλια αλλα οχι το βιντεο και εργαζεται για 30 χρονια με ατομα που εχουν προβλημα επικοινωνιας.