Πασχα, ποιο Πασχα?

Εχω ενα προβλημα, βρισκομαι σε ενα mode Πασχατος! Λιγο οι φιλοι που ετοιμαζονται για διακοπες του Πασχα, φοιτητες, εκπαιδευτικοι και οσοι λιγοι του εξωτερικου θα γυρισουν ή περιμενουν κοσμο για τον εορτασμο, λιγο ο καιρος που φτιαχνει και πολυ τα δυο ταξιδακια που ειναι προγραμματισμενα για την αλλη βδομαδα με εχουν κανει να ξεφυγω.

Ετσι και εγω μιλωντας με μαθητες σημερα...ειπα
1ον: Την Παρασκευη ξεκινανε οι διακοπες μας!!!!
2ον: Μιλωντας για την αλλη βδομαδα αναφερομουνα σε Good Monday κλπ (δλδ Μεγαλη Δευτερα)

Τα καημενα μου...τα μπερδεψα:S

2 comments:

Μαριλένα said...

:-) όντως τα μπερδεύεις!
Κι εμείς από Μ.Δευτέρα που αρχίζουν οι διακοπές θα αποσυντονιστούμε, εικάζω-"δεν έχω αύριο σχολείο?έχω αύριο σχολείο". Η Ερέτρια και τα φύλλα που θα μαδάμαε θα μας σώσουν.

aeriko said...

Αυτο με τα φυλλα...δεν ξερω αλλα εκτος απο το blogging, απολυτα αγχολυτικο και χαλαρωτικο ειναι και το σκισιμο χαρτιων....οικογενειακη παραδοση:P