Η γκρινια βοηθαει (...με τον καιρο)!!!!



Γκρινιαζα για τον καιρο στο χθεσινο post...και μου εκανε καλο!!! Συνεχισε να βρεχει ολο το πρωι και να συνεχιζεται η μελαγχολια μου αλλα κατα τις 6 αρχισε να φαινεται ο ηλιος και δεν εχασα ευκαιρια...Μια ερευνα και το highlighter στην τσαντα, στο mp3 Ζακ Στεφανου, Beirut, Δεληβοριας και ΕΞΩ!!!!

Ευτυχως ο καιρος παρεμενε καλος με τον ηλιο να σε ζεσταινει, ενα ανεπαισθητο αερακι να σου θυμιζει που βρισκεσαι και η διαθεση που ειχε αραξει με μια κουβερτουλα να μην την τρυπαει η υγρασια των προηγουμενων ημερων να αρχιζει να ξυπναει...
Βλεποντας το ποταμι απο ψηλα αρχισε να πεταει και η διαθεση μου για βολτες...ακομα και για διαβασμα...

Συνεχιζοντας την βολτα μου και εχοντας ηχους στα αυτια μου απο τρομπετες και ακορντεον απο τους Βeirut εφτασα στο ποταμι χωρις πολυ κοσμο αλλα με πολυ ηλιο πλεον και ζεστη.


και καθησα στην αγαπημενη pub για διαβασμα ...







διαβαζοντας σκληρα....μεχρι να αρχισει να πεφτει ο ηλιος
















Ο γυρισμος ηταν γρηγορος, οπως γρηγορα αρχισε να πεφτει και η θερμοκρασια....


No comments: